Monday, February 1, 2016

Fond de ten - cushion foundation

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Pentru ca urmaresc cateva (mai multe ca sa fiu sincera :D) YouTube-rite care imi plac foarte mult...tot aflu despre diverse produse care la noi ori nu exista, ori nu am auzit niciodata de ele :).

Printre aceste produse se afla si noul tip de fond de ten care se numeste cushion foundation. Pare sa fie tot o inventie a asiaticilor (asa cum este si BB cream si CC cream).

Si pentru ca eram tare curioasa sa vad ce face si cu ce se mananca..uppss se da pe fata :))) am zis sa ma interesez si sa va scriu si voua despre ce am aflat.

Deci acest cushion compact foundation este un fel de BB/CC cream dar cu mai multe avantaje. Este un fond de ten lichid aflat intr-un recipient cu burete, care ofera acoperire usoara spre medie si in acelasi timp hidrateaza tenul. Creeaza un finish proaspat si un ten luminos. Este foarte usor de folosit. Da luminozitate si uniformizeaza tenul. Practic asta e cuvantul cheie pentru acest fond de ten: luminozitate

sursa: Sephora.com


Avantajul acestui tip de fond de ten este ca nu incarca deloc tenul si are o textura placuta, usoara. Vine si cu un buretel de aplicat, din cate am vazut -  care practic il face mult mai usor de folosit - mai ales in vacante cand trebuie sa luam pensula dupa noi /wahaha.

Ce mi s-a parut mie pe YouTube ca tenul fetelor arata un pic umed asa, deci pentru fetele cu oily skin sau mixt nu stiu cat de potrivit este. Sau merge fixat cu pudra, insa il matifiaza si nu are acelasi efect de luminozitate.

Cum se aplica? Se ia buretelul cu care vine, se imbiba in produs (adica in celalalt burete cu fond de ten) si apoi se folosesc miscari de tapotare pe toata fata. Fond de ten fara cute, fara crapaturi, fara nimic. Cel putin asa spun oamenii astia care l-au folosit :).

Ca si preturi, high-end : Lancome 47 dolari
                     drugstore: L'oreal 15 dolari

Deci ca si puncte forte:

  • hidratare mare - are o cantitate mare de crema in el
  • protectie solara - are SPF mare (pana la 50 factor de protectie) 
  • luminozitate


Puncte slabe:

  •  se termina repede deoarece este destul de putin produs (mai mult este ambalajul: recipientul + buretelul in care este imbibat fondul de ten).


Ce ziceti fetelor l-ati incerca? L-ati vazut pe la noi pe aici pe undeva? Eu ca sa fiu sincera nici nu stiam ca exista asa ceva, drept urmare nici nu am cautat.

Daca stiti ceva mai mult despre asta, dati-mi de stire printr-un comentariu mai jos.

Va pup fetelor

xoxo /bye