Thursday, February 4, 2016

Beauty box Douglas

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Today was a good day :). Spun asta pentru ca inca de dimineata m-am dus la un Inmedio (locul cu reviste si ziare) si am cumparat ultimul numar al revistei Make Up Magazine /blush. Imi place foarte mult aceasta revista pentru ca are informatii super utile dar si diferite tutoriale de machiaj pe care le poti replica urmand pasii lor. Pentru ca astazi am frunzarit-o un pic ca sa vad ce e prin ea, mi-am propus ca in aceasta seara sa ma relaxez citind articolele. Poate asa mai imi vin idei despre ce sa mai scriu pe blog :).

Mi s-a mai intamplat ceva super minunat astazi. Prietena mea minunata Lizoo aka Lizoshenie a ajuns aseara la Douglas si a cumparat Box of Beauty. Imi doream tare mult sa il iau insa nu am avut timp sa trec aseara pe acolo. Dar dimineata...minunea de cutie a ajuns la mine pe birou <3. Multumesc Lizoo :*.

Imi place tare mult ideea de Beauty Box in care primesti niste produse de care nu ai habar :). Sunt tare incantata pentru ca asa am ocazia sa testez si sa folosesc niste produse, de care altfel nu as sti si pe care nu le-as folosi.

Pretul cutiei este unul foarte bun pentru multimea de produse pe care le contine, si as spune la prima vedere ca si calitatea produselor este una buna. Mi-ar placea sa faca Douglas in fiecare luna cate un Beauty Box din asta :D. Pretul cutiei este de 89 lei daca nu ai card Douglas, insa...daca ai card...este 69 lei. Wow. Bravo Douglas :).

Cutia, din cate am inteles, va fi disponibila in magazinele lor (in limita stocului) pana in luna aprilie. Deci aveti timp sa o cumparati daca va face ceva cu ochiul.



Si acum sa va spun si sa va arat ce produse am primit (toate cutiile contin aceleasi produse):


Deci asa arata cutia /wahaha. So gorgeous <3.

Primul lucru care mi-a atras atentia este un mini atomizor pentru parfum, pe care il poti incarca oricand cu parfumul preferat si intra in orice geanta. Este foarte frumos si l-am vazut mai demult in magazin insa nu l-am luat atunci, dar mi-l doream. Azi a venit la mine :D. Ieeeeeeeei.

Dupa aceea am vazut ceva pe care scria Cleansing Foam (spuma de curatare fata). Este o spuma de curatare de la Douglas. Am fost Oh My God :D. Yes I want that...yes yes /wahaha. Parca pentru mine a fost facuta aceasta cutie. Ador gelurile de curatat fata si imi place ca vroiam ceva mai usor pentru demachierea de dimineata. Wow. Cum se poate si mai bine de atat? Ahh si am uitat sa spun ca acest produs are 100 ml :d. Da exact nu este varianta mini :D.

Nu am apucat inca sa vad cum miroase sau ce textura are sau cum curata fata insa voi reveni mai mult ca sigur cu un review :).


Dupa aceea, ceva roz mi-a sarit in ochi :). Este o crema de corp care se numeste Body Breakfast (foarte funny numele) de la Methode Jeanne Piaubert. Body Breakfast suna foarte bine pentru mine, iar culoarea si mirosul sunt absolut delicioase. Lasa corpului un miros fin, delicat de capsuni parca. Super cute oricum :). Produsul este in ambalaj de 30 ml.


Si inca mai sunt produse in cutie. Ce parere aveti de asta? Sunt tare happy de cutia asta /hmm asta daca nu v-ati prins deja de asta...doar asa am mentionat ca sa stiti /wahaha.

Urmatoarea la rand este o mini crema de fata tot de la Methode Jeanne Piaubert. Numele ei este Skin Breakfast. Are mirosul aproape la fel ca si Idealia de la Vichi :). Are 7 ml si o culoare roz pal. Acum faza e ca nu stiu pentru ce tip de ten este. Probabil este pentru ten normal. O voi incerca maine si voi vedea daca pe la pranz incepe sa-mi luceasca zona T. Chiar sunt curioasa de cum se va comporta crema pe ten sau tenul meu cu aceasta crema peste :D. Ramane de vazut. Voi reveni cu update despre asta.


Mai sunt produse fetelor, mai ramaneti un pic cu mine :).

Urmatorul produs este un mini parfum Narciso Rodriguez, care este in varianta de 4 ml. Pare a contine cam 5-6 esantioane. Arata ca o potiune magica...deoarece este lung :). Are un miros floral un pic puternic, insa imi place mirosul :D. Cred ca mirosul este o combinatie intre dulce si puternic in acelasi timp insa nu este ceva deranjant.


Si gata, ultimul produs este o mini mascara de la Collistar, care se cheama Mascara ArtDesign. Imi place ca are peria in forma conica. Este mai groasa unde incepe si mai subtire la varf. Pare a fi pentru volum si alungire. Seamana foarte mult cu rimelul de la Make Up Forever - Smokey Eyes. Abia astept sa il testez sa vad cum functioneaza pentru mine.


Deci fetelor, cam astea sunt produsele pe care le are Box of Beauty de la Douglas. Mie una imi plac foarte, foarte mult si abia astept sa le incerc pe fiecare in parte.

Pretul in raport cu calitatea, si cu multitudinea de produse, mi se pare foarte bun. Cand am deschis cutia eram ca in ziua de Craciun <3.

Fie ca vreti sa incercati produse noi sau aveti vreo prietena a carei zi de nastere urmeaza, luati in considerare si acest Beauty Box pentru ca merita :).

Pana maine va doresc o seara minunata <3

xoxo /bye