Saturday, February 6, 2016

Produsul lunii Ianuarie - Creionul de sprancene NYX

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre un produs pe care il folosesc zilnic de cand l-am achizitionat. Acesta este creionul de sprancene de la NYX. Este superb. Nuanta pe care o am eu este Dark Brown.

Am vazut niste review-uri despre el cum ca ar fi un dupe ("dupe" daca nu stiti ce inseamna - e un duplicat a ceva - in cazul de fata a unui produs mai scump) bun dupa creionul de la Anastasia Beverly Hills. Nu stiu sa va spun daca chiar asa e fiindca pe cel de la Anastasia nu l-am folosit pana acum. Pot doar sa va spun ca pana acum este cel mai bun produs de sprancene pe care l-am folosit vreodata. Ce-i drept, pana acum am folosit numai farduri de sprancene dar asta e the best :D.

Creionul este retractabil si are forma dreptunghiulara. Intr-un capat este creionul iar in celalalt capat are o perie foarte buna cu care se aseaza sprancenele.

Sursa: nyxcosmetics.com


Prima data cand l-am luat creionul era cam tare asa si nu foarte pigmentat insa dupa ce l-am folosit prima oara este cremos si pigmentat (cred ca trebuie incalzit un pic prima data...habar nu am de ce era asa diferit).

Creionul l-am cumparat de la Kendra cu 33 lei cred. Nu stiu exact cat tine, va fac un update cand il termin :). Il folosesc de vreo 3 saptamani in fiecare zi, doar pentru ca il ador :D. Acum intrebarea mare: cat rezista? Pai la mine rezista de dimineata pana seara cand il demachiez. Va las mai jos o poza cu creionul cand m-am facut cu el si dupa 7-8 ore, sa vedeti exact cum arata.

Asa arata o spranceana facuta si alta nefacuta:



Aici arata ambele sprancene dupa 7-8 ore:


Culorile pozelor difera deoarece prima poza este facuta la lumina naturala, a doua este facuta la lumina artificiala.

Asta este review-ul meu despre creionul de sprancene minune. Am imbracat aceasta postare in titlul de produsul lunii pentru ca luna trecuta a fost preferatul meu :)...si inca este. Se pare ca am devenit fan produse NYX. Sunt niste produse tare bune.

Va multumesc fetelor ca si astazi ati fost alaturi de mine /blush.

Va pup si va imbratisez cu drag.

xoxo /bye