Friday, January 22, 2016

SOS: Mi-a apărut un cos!!!! Cum îl acopăr?

Buna fetelor si bine v-am regasit :)

In timp ce my amazing husband cooks :)))) Hashbrown avem la cina :))) eu am zis sa scriu si postarea de astazi :). Bine ai venit sfarsit de saptamana <3.

Pentru ca oficial a inceput weekend-ul m-am gandit sa vin astazi cu un sfat util despre cum putem acoperi nesuferitele de cosuri. Da stiu...tot timpul zic mie nu mi se intampla asta. No shit. Really? Stai ca iti arat eu ca se intampla :)))). Pasaj din discutia dintre mine si cosul de pe fata :)))).

Pentru ca tocmai ce m-am confruntat cu aceasta situatie minunata (si inca e aici), am zis ca poate va ajut si pe voi cu informatii despre cum mascam monstruozitatile.

Ce credeti? Imi curat fata zi de zi, ma demachiez de doua ori pe zi, folosesc produsele care sunt specifice tenului meu si...cu toate astea...tot apare minunatul cos pe fata, care este rosu, maaaaare si nu se stoarce, fir-ar el sa fie. Si daca il storc tot ce iese....fiti pe faza... sunt doar lacrimile mele...de durere bineinteles. Si el sta bine si nestingherit de o saptamana in barbia mea. How cool is that?
Daca va intrebati, poza de mai jos nu este a mea dar seamana cu realitatea destul de bine :)))).

Sursa: blog.doctoroz.com


Si pentru ca este inexterminabil in acest moment :)))) am cautat si am gasit trucuri despre cum sa il acopar. Pam Pam. I own you dude!!!

Ce fac ca sa il acopar si ce produse folosesc?

Pai in primul rand, dupa cum spuneam curatarea fetei este foarte importanta. Ma demachiez dimineata cu apa micelara si lotiune tonica si aplic o crema hidratanta (Vichy - Idealia pentru ten normal si mixt).

Dupa ce mi-am facut ritualul de curatare, aplic fondul de ten (Lancome - Teint Idole Ultra 24h). Pentru ca fondul de ten are acoperire medie si cosul este rosuuuuu tareee ca asa-i in tenis, trebuie sa mai acopar cu ceva, asa ca trec la pasul urmator.

Folosesc culoarea verde din paleta de corectoare de la Catrice. Paleta se cheama Catrice AllRound Concelear si am comandat-o de pe www.1001cosmetice.ro.  Fiecare culoare poate fi folosita pentru o problema specifica. Verdele e potrivit pentru a neutraliza petele rosii, drept urmare il face invizibil pe noul meu prieten :)))).

Dupa ce am aplicat corectorul verde, aplic un corector care are aceeasi nuanta cu a tenului meu. Eu folosesc NYX HD Concelear in nuanta 03.

Dupa ce am ascuns si mi-am aplicat magia in a face invizibil extraterestrul enervant, fixez totul cu pudra libera si translucenta si that's it.

Nimeni nu stie ca este acolo :).

Deci fetelor daca aveti vreo petrecere sau iesire in weekend si va supara vizibilul devenit invizibil de care am vorbit mai devreme, stiti ce aveti de facut ;-).

Voi ce trucuri mai folositi pentru a ascunde neplacutele cosuri? Cu ce alte probleme v-ati mai confruntat care au putut fi acoperite cu make-up?

Daca incercati trucul meu, dati-mi de stire cum a fost printr-un comentariu mai jos.

Va pup si va doresc un weekend minunat.

xoxo