Wednesday, October 28, 2015

Review Beauty Blender

Buna fetelor,

Astazi m-am gandit sa va povestesc despre minunea de Beauty Blender de care nu ma mai despart de vreo doua luni incoace :-).

Ce este Beauty Blender - ul?  Este un buretel minune cu care poti aplica produsele de machiaj de tip crema dar și pudra (crema de fata, crema BB, crema CC, fond de ten, corector, pudra, blush crema etc). De ce ii spun minune? Pentru ca face in asa fel incat machiajul parca se contopeste cu pielea si creeaza un ten perfect.




Dupa ce a aparut Beauty Blender-ul original, pe piata au aparut de asemenea o mulțime de produse asemănătoare insa din cate am inteles nu este niciunul la fel de bun.

Am aflat de acest buretel minune din tutorialele de pe YouTube si m-am hotarat sa il incerc sa vad ce altceva mai pot crea cu tenul și produsele de machiaj.

Prima data nu prea mi-a ieșit ( probabil nu l-am umezit bine) insă de a doua oară il folosesc zilnic. Oricat de putina experienta ai avea in ale machiajului, cand aplici produsele pe piele cu Beauty Blender-ul, tenul tau va arata perfect, ca si cum a fost machiat de profesioniști. Practic acopera orice por marit, orice cos, acnee sau alte probleme ale tenului. 

Cum se foloseste acest Beauty Blender, poate va intrebati.  Pai in primul rand trebuie udat bine pana se umfla si se face mare. Astfel va absorbi mai putin produs si va face aplicarea mult mai usoara (produsul va arata mult mai bine pe piele). Apoi se stoarce și se sterge intr-un prosop de hartie sau unul curat. După care puteti lua produsul si il puteti întinde  pe piele. Nu se folosesc miscari circulare ca la pensule ci se apasa efectiv pe piele cu buretelul. Practic se tapoteaza pielea cu produsul dorit. Aceasta tehnica va face ca produsul sa intre mai bine în piele și sa reziste mai mult decât în mod normal. Ce trebuie sa tineti minte despre Beauty Blender este ca se umezeste, se impinge in piele si se poate si rasuci pe piele. Nu il folositi niciodata uscat!!!

In link-ul de mai jos, puteti vedea cum se foloseste si cum se curata.


Pentru ca arata fix ca un ou, ii folosesc partea de jos pentru a aplica fondul de ten si partea de sus pentru a aplica concelear-ul (avand varful ascutit intra in zonele mai putin accesibile - coltul interior al ochiului, zona narilor etc).

De spalat,  pentru ca nu am solutia lor de curatare,  pana acum l-am spalat cu sapun Dove si cu gel de curatare fata. Partea de curatat e interesanta cand vreau sa curat fondul de ten (probabil si fiindca folosesc fondul de ten Lancome Teint Idole Ultra 24h care este waterproof si rezista 24h si parca oricat as curata buretelul tot ramane patat putin). Partea cu care aplic concelear-ul se curata imediat, fara niciun fel de problema, insa partea cu care aplic fondul de ten...nu atat de bine si repede. Varianta optima de curatat pana acum este folosind sapunul Dove + gel de curatat /sampon de bebe :). Imi voi comanda cu siguranta si solutia de curatare de la ei sa vad cum functioneaza. 

Legat de pret,  buretelul costa 78 lei la Sephora. Din cate am citit pe alte blog-uri ar rezista timp de 6 -7 luni. Merita investitia? Din punctul meu de vedere DA. Are un mare vot de la mine pentru ceea ce au reusit sa faca si pentru cum arata tenul meu in fiecare zi. Vreti sa aveți un ten perfect? Atunci poate ati vrea sa il incercati. 


Ce spuneți?  V-am convins? Ati fugit deja sa il luati? Sau l-ati folosit deja? 

Hugs & Kisses