Wednesday, February 3, 2016

SOS: Cum sa arat bine după o noapte nedormita!

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Astazi m-am gandit sa vin cu idei concrete despre cum sa aratam bine dupa o noapte nedormita :). Ca sa fiu sincera, la mine noptile nedormite sunt din cauza insomniei /wahaha si nu datorita faptului ca as fi o petrecareata maxima :D. Daca sunt obosita si nu ajung sa dorm ma transform intr-o bitch /shock, deci evit astfel de situatii...insa...cateodata...orice as face somnul nu vine :).

Astfel ca m-am gandit sa vin cu chestii concrete despre ce putem face repede dimineata pentru a nu arata tuturor ca nu am dormit (nu de alta dar fetele obosite par lipsite de viata si de vitalitate), deci fetelor sa evitam asta zic :D.



Primul lucru important de facut este hidratarea si uniformizarea tenului :). Folositi o crema hidratanta si un fond de ten luminos cu acoperira mica. Incercati sa evitati fondurile de ten mate atunci cand sunteti obosite. Nu trebuie sa exageram nici cu aplicarea a mai multor straturi de fond de ten care sa arate incarcat pentru ca efectul va fi chiar invers - va atrage atentia asupra tenului obosit.

Al doilea lucru pe care il recomand tare tare este folosirea unui anticearcan/iluminator pentru zona de sub ochi, care sa fie cu o nuanta sau doua mai deschis decat nuanta tenului. Acesta va ilumina tenul si va da impresia de luminozitate si prospetime.

Un alt lucru de facut cand ne trezim obosite este sa folosim un creion alb pe linia apei (conjunctiva). Acest truc va deschide ochiul si va parea ca suntem atente si avem ochii mari :D.

By the way eu nu recomand folosirea creioanelor dermatografe sau tusurilor inchise la culoare in astfel de zile :). La mine nu functioneaza absolut deloc.

Folositi aparatul pentru arcuirea genelor. Si acest truc va deschide ochii :).

Aplicati doua straturi de mascara. Lunging genele..guess what??? veti avea ochii mari mari :).

Folositi blush - un pic de culoare in obraji lumineaza toata fata si distrage atentia de la umbrele de sub ochi.

Fetelor astea sunt sfaturile mele...pe care le pun in practica de fiecare data cand pierd nopti si care functioneaza de fiecare data. Toata lumea crede ca m-am trezit fresh de dimineata. Not...but I know what to do /blush.

Daca v-ati trezit (adica nu ati dormit hihihi) si voi vreodata in situatia in care aratati tare obosite si nu stiati ce sa faceti...NOW YOU KNOW :)).

Lasati-mi intr-un comentariu mai jos, cum au functionat sfaturile astea pentru voi si daca ati mai incercat si alte trucuri care v-au fost folositoare in astfel de situatii.

xoxo /bye