Tuesday, February 2, 2016

Make up kit pentru incepatoare

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Pentru ca multe dintre prietenele mele ma intreaba constant despre produse de make-up pe care ar trebui sa le aiba sau pe care le folosesc eu mai des, m-am gandit sa va las aici detalii despre kit-ul de make-up pentru o incepatoare :). 

Nu va speriati, toate am fost acolo la un moment dat :D. Ca sa fiu sincera mie mi-ar fi prins bine astfel de sfaturi si pareri, insa atunci nu aveam acces la atata informatie (OMG am I that old? Jesus /wahaha).

Pentru aceasta postare am ales produse cu preturi accesibile, astfel incat sa fie disponibile atat pentru eleve si studente (care au un buget mai limitat la beauty) dar si pentru cele care vor sa se machieze fara sa investeasca sume fabuloase in produse de make-up.

Preturile si produsele le-am luat de pe: 
www.1001cosmetice.ro
www.eyeslipsface.com.ro 

Sursa: Pinterest.com

Sa incepem sa alcatuim kit-ul zic :D 

1. BB Cream - daca esti incepatoare atunci BB cream-ul este perfect pentru tine. De ce poate te intrebi :)? Pentru ca acest BB cream este un produs 2 intr-unul: este si crema  si functioneaza si ca fond de ten. Pe langa faptul ca iti hidrateaza tenul si nu trebuie sa cumperi doua produse (crema + fond de ten), acest produs minunat uniformizeaza tenul si ii ofera o acoperire usoara.

Deci daca nu aveti probleme cu tenul va recomand acest produs. Nu ai nevoie de o pensula ca sa il folosesti (il poti aplica cu mana), nu risti sa iei o nuanta prea inchisa sau prea deschisa fata de tenul tau (cum se poate intampla la fondurile de ten), nu risti sa faci dare pe fata cum se intampla deseori cu fondul de ten daca nu stii sa il aplici sau ai luat un produs care nu se potriveste tipului tau de ten.

Daca totusi ai un ten cu probleme, poti lua un fond de ten dar niciodata fara a hidrata tenul cu o crema, inaintea aplicarii fondului de ten. In magazinele de cosmetica sunt fete care te pot ajuta sa alegi fondul de ten. Poti citi aici mai multe despre cum poti alege fondul de ten. 

Pe www.1001cosmetice.ro gasiti tot felul de BB cream la preturi super mega accesibile

Maybelline - Dream Fresh - 21 lei
Garnier - BB Crema Coloranta - 23.5 lei
Miss Sporty - BB Cream - 14 lei
Rimmel London - BB Cream Matte Light - 18 lei 

Eu v-am pus doar cateva insa aveti acolo o varietate mare mare de astfel de produse. Vedeti care va face cu ochiul si pe ala il luati :). Nu stiu exact care este diferenta de pret a acestor produse fata de magazin insa vedeti si voi cum functioneaza pentru voi (il luati din magazin sau il comandati de pe site-ul lor).

Mentionez ca eu am comandat de mai multe se pe acest site si sunt foarte seriosi, iar produsele sunt originale :). 


2. Anticearcan iluminator pentru zona de sub ochi - daca esti o persoana care ai cearcane mai tot timpul ar fi bine sa te gandesti sa folosesti un anticearcan. Anticearcanul se va lua cu o nuanta sau doua mai deschis decat culoarea tenului si se aplica foarte usor cu degetul inelar prin miscari de tapotare/presare produs in piele. Astfel produsul se va blendui/amesteca bine cu pielea si nu se vor vedea diferente sau dare sau alte urme ca ai produs pe fata. 

Produse incercate
Catrice - Re-touch light-reflecting Corector lichid - 19.5 lei
Maybelline - Dream Lumi Touch Corector - 23.5 lei

3. Corector pentru cosuri - acest corector este numai bun daca aveti cosuri. Pentru a acoperi cosuri nu luati un corector mai deschis decat nuanta tenului vostru pentru ca nu ne dorim sa scoatem si mai mult in evidenta problemele tenului :).

Astor - Baton Corector - 16 lei
Catrice - Camouflage Cream Corector - 14.5 lei

4. Pudra - daca va confruntati cu un ten gras sau mixt, o pudra matifianta ar fi foarte buna. Matifiaza zonele shiny din zona T si reimprospateaza machiajul. 

Catrice -  Prime and Fine Mattifying Powder Waterproof - 24 lei
Miss Sporty - So Matte Perfect Stay - 13.5 lei
Rimmel - Stay Matte - 15 lei

5. Blush & Bronzers - pentru blush incercati sa luati o nuanta cat mai potrivita tenului vostru. Nu luati culori foarte pigmentate care nu vi se potrivesc ca sa nu aratati ca o papusa ruseasca (care ele sunt tare dragutele insa fetelor oricat am vrea noi nu aratam la fel :D cu astfel de blush-uri /wahaha).

Astor - Skin Match Trio - 20 lei
Catrice - Multi Matt Blush - 19.5 lei
Maybelline - Colorshow - 16 lei
Catrice - bronzer - 19.5 lei
Miss Sporty - Instaglow bronzer - 13.5 lei


6. Farduri de ochi - In ceea ce priveste culorile fardurilor de ochi, daca nu stiti inca ce culori vi se potrivesc (citeste AICI cum poti alege culorile care sa iti complimenteze frumusetea naturala) si nu reusiti sa identificati, incepeti cu niste tonuri neutre. 

Puteti incerca cu cateva palete (de 3-4 culori) si vedeti de acolo mai departe.

Miss Sporty - Studio Color Quatro - 13 lei
Revlon Colorstay - 39 lei
Catrice Deluxe Trio - 23.5 lei

7. Mascara - si am ajuns si la mascara sau pe romaneste rimel. Aici nu am multe de spus, decat sa incercati mai multe tipuri, cu mai multe pensule si vedeti care functioneaza pentru voi. 

Maybelline - 23 lei (le-am tot folosit si imi plac tare mult)
Rimmel London - 18 lei (sunt extraordinare. big like).

Nu am pus exact tipuri de rimel de la fiecare brand,pentru ca trebuie sa vedeti si sa aflati ce tip de perie vi se potriveste in functie de genele pe care le aveti :).

8. Fard sprancene - daca va doriti un fard de sprancene bun, care sa reziste mult, dar care sa aiba si pret accesibil, eu va recomand:

Catrice - Set pentru stilizarea sprancenelor - 19.5 lei (vine cu penseta si pensula de aplicat)
Essence - Set pentru stilizarea sprancenelor - 14 lei (vine cu un set de sabloane pentru sprancene)


9. Gloss/ruj - folositi culori care va complimenteaza trasaturile. 

Preturi intre 10-30 pentru branduri ca: Essence, Catrice, Maybelline, Rimmel.

10. Pensule - pentru pensule bune la preturi accesibile va recomand pensulele ELF. Le gasiti pe site https://www.eyeslipsface.com.ro, . Daca urmariti pagina lor de Facebook, au destul de des reduceri si le puteti lua la un pret si mai bun :).

Un minim de pensule pentru produsele mentionate mai sus ar fi:

Pensula pudra
Pensula blush
Pensula fard ochi
Pensula eyeliner in unghi care se poate folosi atat pentru fardul de sprancene cat si pentru a aplica fard pe linia genelor

Fetelor asta a fost postarea de azi. Asta ar fi kitul incepatoarei in make-up din punctul meu de vedere. In ceea ce priveste produsele mentionate in postare, pe unele le-am folosit, pe altele nu (nu am folosit niciodata Miss Sporty de exemplu :), de altele am citit in review-uri. Eu doar v-am dat niste exemple ca sa va faceti o idee insa alegerea produsului ramane la voi :).

Asa ca  Go Shopping si lasati-mi un comentariu mai jos daca aceasta postare v-a ajutat, daca aveti produsele astea in kit-ul vostru de make-up sau daca mai sunt si alte produse necesare pe care eu nu le-am notat aici.

PS: sper ca nu vi s-a parut prea lunga postarea :). Daca totusi vi s-a parut lasati-mi un comentariu mai jos ca sa stiu sa imi dozez cuvintele data viitoare :D.

Va pup si va doresc o zi frumoasa ca voi <3

xoxo /bye