Thursday, February 11, 2016

Top 3 produse de curatare ten

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Astazi m-am gandit sa va vorbesc despre top 3 produse de ingrijire - mai exact de curatare ale tenului. De cand am aflat cum se demachieaza tenul corect si toate informatiile de ingrijire ale tenului care mi-au schimbat viata, am anumite produse pe care le folosesc zilnic, despre care m-am gandit sa va scriu si voua. Recunosc ca ultimul dintre ele este nou descoperit insa e magnific. Imi place tare tare mult si de aceea l-am inclus in acest top.

Primul produs din top (nu neaparat in ordinea asta) este Demachiantul bifazic de la Sephora. Este absolut divin. Am mai povestit despre el si in alte postari insa imi place atat de mult ca as putea sa il folosesc mult timp de acum inainte :D.
Ce asteptari am eu de la un demachiant de ochi? Pai in principiu vreau sa curete machiajul (fie el waterproof sau nu) fara sa frec ochii, sa insist, sa imi irite ochii sau sa usuce excesiv zona pleoapelor sau zona de sub ochi si fara sa imi intre in ochi si sa nu mai vad :D...da stiu asta nu tine neaparat de demachiant ci de abilitatea mea de a nu turna pe discul demachiant, solutie multa multa foarte multa :).


Cum il folosesc?

  • Il agit bine bine bine de tot pana cele doua solutii devin una singura (prima data nu agitam foarte bine solutia si ramaneam tot timpul ba cu mai multa solutie incolora sau cu mai multa albastra). Acum o nimeresc fiindca agit tare. Shake it baby :). 
  • Apoi aplic suficient produs pe un disc demachiant (cat sa acopere tot discul insa daca il storc sa nu pice Niagara din el :D). 
  • Dupa aceea, il pun pe ochi si il tin o bucata de timp (cel putin 30 secunde). Dupa aceasta perioada machiajul chiar si cel waterproof va fi pe discul demachiant si nu intins pe toata fata.
  • Mai dau de sus in jos pe ochi (de la sprancene in jos) pentru a lua surplusul sau ce a mai ramas din rimel. 
  • Apoi impaturesc discul in doua si il tin putin si sub genele inferioare si mai sterg foarte putin de sus in jos (de la linia apei in jos)

Al doilea produs magic pentru curatarea tenului este Apa Micelara roz de la Garnier. Nu am citit istoria apei micelare sau cine a inventat-o insa e amazing. Mie mi-a usurat foarte mult procesul de curatare fata. Iar faza tare e ca curata foarte bine machiajul si cel waterproof. Si tot ce trebuie sa fac este sa il pun pe o discheta demachianta si sa imi sterg usor fata. 



Am un ruj de la Sephora care nu se transfera deloc de pe buze, insa apa micelara il curata imediat. Say whaaat? Exact asa am fost si eu :D.
Dragoste la prima vedere. Curata foarte bine, nu are miros si nu lasa tenul incarcat. Producatorul spune ca o poti folosi fara sa o mai clatesti...insa eu am ritualul meu de curatat /wahaha. Ceea ce ne duce la produsul cu numarul 3.

Produsul cu nr 3 pe care il folosesc zilnic impreuna cu celelalte pentru curatarea tenului este gelul de curatare. Ei bine aveam un gel de curatare ten pe care l-am folosit de anul trecut pana de curand. Nu s-a schimbat nimic la el, nu a devenit brusc un produs mai prost sau am devenit eu alergica. Ci...fiti atente...am gasit un produs care imi place mai mult <3. Pana acum foloseam gelul de curatat Clarisonic - Deep Pore cleanser, insa de cand am cumparat Beauty Box-ul de la Douglas am descoperit gelul lor spuma Clean & Neat Delicate Cleasing Form - Douglas. Este atat de blanda cu tenul si in acelasi timp curata atat de bine. Sunt tare incantata ca am gasit un gel de curatare care este si compatibil cu peria de curatare Clarisonic MIA2. Am incercat mai multe insa ba nu faceau spuma, ba curgeau peste tot...numai asa. This is absolutely purrfect for now :). Si il folosesc de doua ori pe zi de cand l-am primit in cutie (cred ca de vreo saptamana). 


That's it girls :). Sper ca v-a placut postarea de astazi si ca veti mai vizita blogul si pe viitor.

Va pup

xoxo /bye