Tuesday, February 9, 2016

Cum alegem si aplicam fardul de obraz pudra

Buna fetelor si bine v-am regasit si astazi /hihi

Astazi m-am gandit sa va povestesc despre cum alegem fardurile de obraz de tip pudra :). Daca nu stiati deja, exista doua tipuri de fard de obraz sau blush: fardul de obraz pudra si fardul de obraz crema. Ei bine, voi reveni cu detalii despre fardurile crema intr-o alta postare :), acum va povestesc despre blush-urile pudra.

Deci blush-urile (trec la varianta in engleza ca e mai usor de scris :)))), reprezinta un articol de make-up foarte, foarte drag mie. Le ador. Probabil si datorita faptului ca am un ten palid...ca atare...blush-ul compenseaza perfect si nu mai arat ca o persoana moarta care merge pe strada si se comporta ca fiind vie /wahaha. Yeap that's me...

Dar sa revenim repede la blush pana incep sa o iau pe campii...again...

Deci ce culoare de blush mi se potriveste?

In primul rand, vedeti ce tip de ton aveti: rece sau cald (vezi aici ce subton de piele ai) si in functie de asta puteti alege si culoarea blush-ului.

In general, tonurile reci de blush sunt roz sau cele mai inchise la culoare gen rosii. Sper ca intelegeti ce vreau sa va zic :D. Blush-urile in tonuri calde sunt nuantele de piersica sau care au un subton galben.

Probabil va spuneti ca sunt destul de multe blush-uri cu tonurile mentionate mai sus de mine. Pe care ar trebui sa le luati? Pai veti afla intr-un singur mod: va trebui sa le incercati. Da...exact...mergeti in magazine si testati blush-uri :).

Sursa: www.makeuptalk.com

Cand mergeti la testat, tineti cont si de urmatoarele lucruri:


  • Daca ai un ten palid, foarte deschis la culoare, atunci cauta culori mai deschise (roz deschis sau piersiciu deschis)...nici macar nu sunt convinsa ca piersiciu este un cuvant sau tocmai l-am inventat acum...Yet again...tot timpul inventez cuvinte noi :))))). Bare with me please :D. In principiu culorile pastel te pun cel mai bine in valoare.
  • Daca ai un ton mediu la culoare, ti se cam potriveste orice, dar cauta nuantele mai din mijloc, nici foarte deschise dar nici cele mai inchise.
  • Daca ai un ton inchis atunci alege culorile bogate si pigmentate. Corai, portocaliu, rosu aprins, roz inchis sunt culorile tale. 
Astea ar fi, din punctul meu de vedere, primele puncte de la care sa plecati cand alegeti un blush :).

Acum cand e momentul sa aplicam blush-ul, poate va intrebati...daca nu...doar eu m-am intrebat asta :D.

Blush-ul se aplica dupa ce am aplicat fond de ten si pudra care sa il fixeze. Daca folositi doar BB sau CC Cream si nu fixati cu pudra, atunci va puteti da cu blush dupa ce ati aplicat crema. 

O alta intrebare intrebatoare ar fi cum ne aplicam blush-ul? Ei bine, blush-ul pudra nu il putem aplica cu mana...asta-i sigur :). Si atunci cu ce? Pai ne-ar trebui o pensula care sa nu fie nici mare si nici mica si care sa acopere perfect portiunea care se mai numeste si marul obrazului (osul obrazului). Daca pensula e prea mare atunci vom acoperi cu blush jumatate de obraz, daca e prea mica ne-ar lua prea mult ca sa il punem peste tot pe unde trebuie. Pensula nu trebuie sa fie nici foarte densa pentru ca va lua foarte mult produs si nu il va blendui bine, si iar vom arata ca niste paiate. I know...it's hard being us :)))). 

Daca avem un blush calitativ nu va trebui sa luam pe pensula sa il punem pe fata si sa repetam operatiunea de 100 ori. Aici intervine dibacia voastra in a alege produse bune pentru voi (calitativ nu inseamna neaparat scump). Deci cautati bine, cititi review-uri si vedeti ce functioneaza pentru voi. 
Pentru mine blush-ul preferat din toata lumea (de pana acum bineinteles) este cel de la MAC Mineralize Blush in nuanta New Romance (aici puteti citi despre produsele mele preferate de make-up de pana acum). Este divin si se potriveste tuturor tipurilor de ten in principiu. Am machiat mai multe fete cu el si e wow. Daca il vreau mai pigmentat putin, dau de mai multe ori cu blush. Imi place ca ofera acel roz in obraz natural si un pic luminos :). I loooove it <3 <3 <3. 

Inca un lucru de mentionat ar fi ca blush-urile pot fi mate sau shimmery (stralucitoare). Eu le prefer pe cele shimmery pentru ca mi se pare ca dau luminozitate tenului si sunt si mult mai cremoase.

Cam atat despre blush-uri /blush. Sper ca v-a placut postarea de azi si ca va este utila. Ca sa fiu sincera am scris-o pentru ca nu mai stiam ce sa scriu si mi-am adus aminte de experienta cu prietena mea Elena cand am batut piciorul prin magazine pentru a-i gasi un blush care sa i se potriveasca :). Remember Bellutza? :)

Va pup fetelor si ne reauzim maine :).

xoxo /bye