Monday, February 8, 2016

Review demachiant bifazic Ziaja

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Astazi vreau sa va vorbesc despre demachiantul bifazic de la Ziaja. Pentru ca o urmaresc pe iguanitza pe blog si pe YouTube am aflat de aceasta marca de cosmetice, care se pare ca sunt bio si foarte bune. Eu le-am gasit in Plafar si am ales demachiantul bifazic pentru ochi. Iguanitza povestea de un demachiant cu ulei de masline de care este foarte incantata insa eu pentru ochi cautam ceva.

Am mai scris intr-o postare zilele trecute ca folosesc demachiantul bifazic de la Sephora de vreun an de zile. Sunt tare incantata de el si imi place foarte mult.

In conditiile astea probabil va intrebati de ce am luat alt demachiant? Ei bine, pentru ca am vrut sa mai incerc si altceva. Imi place sa testez produse si nu sa ma multumesc cu un produs ca ala e cel mai bun. Cine stie ce pot omite acel ceva...the one...minunatia minunatiilor...daca eu nu vreau sa vad si altceva :d. Cam asta e filozofia mea aici :). Sa incercam chestii si cum devine si mai bine de atat? :)

Sursa: tratamentenaturiste.allshops.ro 


Demachiantul a costat 15 lei si are 120 ml. La prima vedere nu pare nimic aiurea, deosebit sau altceva.

Ce imi place la el:
  • Ca nu are miros
  • Ca nu irita ochii

Ce nu imi place la el:
  • Pai nu imi place ca are orificiul mult prea mare si iese extrem de mult produs
  • Ca nu curata foarte bine ochii decat daca freci ochii si dai in stanga si in dreapta
Nu stiu ce sa zic...overall e bun insa nu suficient de bun pentru mine :D. Mie imi plac demachiantele de ochi care dizolva efectiv machiajul ochilor si nu il intinde pe toata fata. Nu stiu daca va e clar ce zic eu aici insa sper sa ma intelegeti. Momentan nu l-a batut nimeni pe bifazicul de la Sephora /wahaha. 

Fetelor asta am vrut sa va povestesc azi. Sa stiti ca nu prea mai stiu despre ce sa scriu, in sensul ca am mai multe idei primite si puse deoparte insa datorita faptului ca nu am avut timp sa fac research, momentan pe acelea le aman. Deci daca mai vreti sa aflati despre ceva, dati-mi de stire intr-un comentariu mai jos.

Va pup si va doresc o seara de luni minunata

xoxo /bye