Sunday, February 7, 2016

Haul Sephora & Douglas

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Sper ca v-ati bucurat de acest weekend minunat si insorit. Cel putin in Bucuresti asa a fost :). Eu am tot zis inca de dimineata ca scriu devreme postarea asta, insa am fost cam lenesa. Totusi...iata-ma acum scriind. In curand se va termina si provocarea mea cu o postare pe zi si pregatesc si un concurs care sa marcheze succesul avut :). Pana acum am reusit sa ma tin de ea si aleg sa merg pana la final cu o postare pe zi. Cine stie...daca va place si va ajuta...poate mai prelungesc perioada :D.

Ca sa revenim la saptamana care se incheie acum, tot ce pot sa va spun este ca saptamana asta am luat-o razna cu cumparaturile :)))). Ieri am atins apogeul cand am intrat in doua magazine Sephora (doar stiti ca e magazinul meu preferat :D) si am intrat si in Douglas. Ca sa nu o iau razna pe acolo (am facut asta la Douglas), mi-am facut de acasa listuta cu ce aveam de cumparat. M-am tinut de ea pana la un punct /blush.

Asta am luat de la Sephora (cu exceptia gentii pe care sunt produsele pe care am primit-o cadou de la ei)

Inainte sa va povestesc ce anume am cumparat, vreau sa sarbatorim faptul ca Sephora a intrat si pe online si de cateva zile se pot comanda produse de la ei. Cum se poate si mai bine de atat? Ieeeeei Sephora.

Sa va povestesc acum ce am luat de la ei:

Primul produs este un ulei de cuticule si unghii de la Sally Hansen. Mie mi se usuca cuticulele si arata foarte naspa, drept urmare...ca sa nu arat chiar ca la tara :)))), m-am hotarat sa il achizitionez. Cred ca a fost in jur de 30 si ceva de lei. Din pacate am aruncat bonul de casa :(. M-am dat aseara cu el insa cred ca trebuie sa ma dau mai putin ca mi se pare ca ramane destul de gras pe unghii si eu mi-am dat nu gluma :D. Are vitamina E si este super hidratant pentru cuticule si unghii. O sa-i fac un review dupa ce il voi fi folosit mai mult.

Al doilea produs se numeste Instant Cuticle Remover - Sally Hansen. M-am dat pe cuticule si l-am lasat sa actioneze 15 secunde asa cum mentioneaza pe cutie si dupa le-am impins cu un betisor de manichiura. Ideea e ca ori nu stiu eu sa il folosesc, ori mai trebuia sa rup cuticulele cu betisorul. Cred ca o sa ma mai uit la tutoriale ca sa invat cum se face. Practic mi le-a indepartat de unghie insa au ramas acolo. Eu ma gandeam ca le rupe sau topeste cumva. Prima experienta cu acest gel nu a fost una buna, si nu zic ca e din cauza gelului ci a mea ca nu stiu cum sa il folosesc :-(. Daca aveti sfaturi si stiti mai multe, lasati-mi va rog un comentariu mai jos. Poate aflu si eu ce si cum.
Pretul acestui gel a fost de 23.5 lei. Asta l-am gasit pe site la Sephora si am stiut cat e :D.

Al treilea produs cumparat de la Sephora este un sampon uscat Shampooing Sec Express Sephora.
A costat 28 lei si este intr-un tub de 75 ml. Pare micut tubul insa sunt curioasa cum o sa fie. Inca nu l-am folosit insa domnisoara de la Sephora spunea ca e unul dintre produsele vandute cel mai bine. Cica mereu li se termina stocul. Chiar abia astept sa il folosesc sa vad cum se comporta. Problema mea cea mai mare la sampoanele uscate este ca imi lasa parul alb. Chiar daca parul se simte curat si improspatat, tot parul meu vospit visiniu este si alb :D. Yeap...weird.


Moving on...moving on la betisoarele de manichiura. Acum imi dau seama ca nici nu stiu daca au un nume mai special. Sper ca am nimerit-o si ati inteles :D. Au costat in jur de 12 lei dar nu stiu cat sunt exact. O sa imi ajunga o perioada de timp :).

Si acum ajungem la produsul meu mega super preferat - Demachiantul bifazic Sephora. Il ador. Este pur si simplu extraordinar. Cred ca am un an de cand il tot folosesc. Am mai cumparat si alte demachiante bifazice insa am renuntat repede la ele pentru ca nu se ridicau la nivelul acestuia. Il amestec bine, il pun pe discul demachiant si tin discul pe pleoape 30 secunde (sau mai mult ca nu am stat niciodata sa numar) . Ideea e ca dezintegreaza machiajul (chiar si cel waterproof) fara nici un fel de efort si fara a-l intinde pe toata fata. I love it <3. Pretul lui (varianta mare) este de 41 lei in varianta de 200 ml.

Ultimul produs cumparat este un anticearcan cu acoperire mare Sephora. L-am incercat pe mana si mi-a placut cum arata. L-am testat azi si sunt incantata. Il mai folosesc ceva si o sa revin cu un review. Pana acum imi place tare mult. Pretul lui a fost de 64 lei.

Dupa ce am cumparat toate aceste minunatii, cand am ajuns la casa am primit cadou o masca iluminatoare (vezi pliculetul rosu din partea dreapta) si o geanta Sephora de fas, argintiu (pe care o puteti vedea in poza sub produse). Ca sa fiu sincera e cam mare si nu ii gasesc utilitatea, insa apreciez gestul Sephora. Daca o vreti, imi puteti scrie si este a voastra :).

Cam astea au fost cumparaturile de la Sephora. Prima data m-am dus in magazin dupa demachiant si mi-am dat seama mai tarziu ca am uitat tocmai pe el sa il iau, astfel ca am revenit :))).

Acum sa trecem la partea a doua si anume cumparaturile de la Douglas :D. Ca sa fiu sincera m-am dus doar dupa sapunul solid pentru curatarea pensulelor, care este divin, insa deja pe drum imi faceam planuri sa incerc fondurile de ten de la L'Oreal :D. Yeap...I know...I am a totally addict.

Deci am ajuns si am cumparat doua sapunuri solide. Produsul se cheama Beliance. Acest sapun minune a ajuns in viata mea de ziua mea cand prietena mea Mariciq mi l-a luat cadou. Ii multumesc si acum pentru ca mi-a salvat viata. Multumesc Mariciq :-*. V-am povestit in alte postari ca iubesc pensulele de machiaj si am si multe si sapunul acesta imi face viata super usoara atunci cand le spal. Se curata imediat si se clatesc foarte repede. E wow :). Pretul lui este de 32 lei. Pe mine cred ca m-a tinut cam doua luni, asta in conditiile in care pensula de fond de ten o spal zilnic.

Al doilea produs pe care l-am luat a fost Vivifying Toning Lotion de la Douglas. Este un produs imens, care cica nu are alcool si nici parabeni. Imi place tare mult ca are pompita si face dozarea mult mai usoara. L-am folosit aseara. Pe fata s-a comportat ok, nu prea mi-a placut mirosul. Mi s-a parut straniu, de alcool sau ceva. O sa il mai incerc si revin cu review insa de la prima vedere nu se compara cu preferatul meu de la Clarins pentru ten mixt si gras. Dar cum parca mananc pe paine lotiune tonica, m-am gandit sa mai incerc si altceva. Produsul a costat 45 lei si are 400 ml.

Ultimul produs cumparat a fost fondul de ten Accord Parfait de la L'Oreal in nuanta 1.5N. Sper ca am pus bine nuanta ca mi-a fost tare lene sa ma duc pana la make-up case si sa verific si mi se mai termina si bateria la laptop :D. M-am dat azi cu el insa nu pot sa spun ca are acea chimie cu pielea mea :D. Parca ramane la suprafata pielii. Nu prea mi-a placut, ce-i drept. L-am incercat pentru ca am citit ca L'Oreal are aceeasi fabrica cu Lancome. Cumva e aceeasi companie. Si ma asteptam la altceva. Dehhh...cam aia e cu asteptarile...Ce altceva mai e posibil zic?

Fetelor astea sunt produsele cumparate ieri. Am tot zis ca stau cuminte si nu mai cumpar insa se pare ca tot timpul mi se nazare cate ceva :D.

Voi ce produse v-ati mai cumparat? Ce v-a atras atentia? Sau ce va doriti sa incercati? Lasati-mi parerile voastre intr-un comentariu mai jos :).

Va pup si va doresc o saptamana cu usurinta bucurie si glorie :)

xoxo /bye