Wednesday, February 10, 2016

Despre Cardul Sephora Gold si beneficiile lui

Buna fetelor si bine v-am regasit si astazi /hihi

Sper ca mai citeste cineva si postarea asta chiar daca e asa tarzie :). Stiu...cam tarziu o sa spuneti..insa am un motiv: astazi a fost ziua soacrei mele minunate si am iesit in oras sa o sarbatorim :). Abia ce am ajuns acasa si m-am pus pe scris. Sper sa nu gresesc vreo litera ca sunt cam ametita de la un Aperol Spritz /wahaha. Daca gasiti vreo greseala, va rog lasati-mi un comentariu acestei postari si maine modific :D.

Sa trecem la postarea de azi pentru ca nu vreau sa dureze foarte mult si poate apucati sa o cititi inainte de culcare :).

Stiti cat de mult iubesc eu Sephora? Daca imi urmariti blog-ul stiti ca mentionez asta aproape in fiecare postare. Ei bine, I really love it. Si pentru ca iubesc Sephora si are locul I in topul magazinelor de make-up, cumpar destul de des de la ei. Daaa stiu :-(...dar sunt asa minunate produsele lor toate, de la toate firmele <3 <3 <3.

Nu stiu daca si pana acum era chiar asa insa anul acesta Sephora s-a intrecut pe sine (cel putin in ceea ce ma priveste). Adica...keep going Sephora :). In prima faza a adus produsele Urban Decay in Romania. Ieeeeei. Big like for that. Apoi, tocmai au lansat magazinul online. Awesomeee. Si pe langa toate astea, zilele trecute primesc un mesaj de la ei ca mi-au pregatit o surpriza si ca o sa fiu contactata de un curier in curand. Va inchipuiti cum am stat eu doua zile? Nu cred...insa da ...ca pe ace :D.

Astazi am primit coletul pe care scrie Sephora Gold. Si pentru ca nu am auzit de Sephora Gold pana acum m-am gandit sa impartasesc si cu voi ce tocmai am aflat :).

In primul rand, daca aveti intrebari de genul, nu stiu exact de cati bani am cumparat de la ei...cert este ca ma duc destul de des in magazin. Cel putin o data pe luna /blur. Yeap I do that. Am aflat si asta :D, vedeti mai jos.

Cutia de la Sephora contine un card Sephora Gold, un card Beauty Bar cu care imi pot face 4 sedinte de machiaj gratuit la ei, pe an, o invitatie la un eveniment privat, o pudra bronzanta si un pliant cu beneficii ale cardului Gold. Ca sa fiu sincera I feel pretty special :D. I love this kind of treatment /blush.

Care sunt privilegiile pe care le primesti cu cardul Gold? (eu am cautat azi pe net detalii, cand am aflat ca am primit un card Gold, insa nu am gasit nimic). Tocmai de aceea va las informatiile de pe pliant:


  • Cadou aniversar  - un voucher de 100 lei
  • Reduceri de 10% la acumularea de 650 puncte (reducerea asta e si la cardul Black)
  • Vanzari private prelungite cu 20% reducere (asta cu vanzarile private prelungite e super buna pentru ca tot timpul primeam super oferte pe email si cand ajungeam in magazin aveau stocul terminat). Deci iiiieeeeeeiii for me :)
  • Petreceri private
  • Cadouri in exclusivitate la simpla vizita in magazin
  • 4 sesiuni gratuite de machiaj pe an (asa pot testa si diferite produse)
  • Avanpremiere
  • Oferte personalizate
  • Livrare gratuita pentru comenzile online
  • Linie call center dedicata, gratuit
  • Cont web pentru a urmari soldul punctelor acumulate. 
Acum am vazut pe spatele pliantului ca la 6500 puncte primesti cardul Gold. daca 1 punct = 1 leu inseamna ca am platit la Sephora 6500 lei in mai putin de un an? (Totul a inceput cu peria de fata Clarisonic Mia2 in luna mai a anului trecut). Huuuhhh. Cum devine si mai bine de atat? 

Astea sunt detaliile acestui tip de card de la Sephora. Sunt tare bucuroasa de card si abia astept ce surprize ma mai asteapta :). 

Oricum va tin la curent cand mai aflu chestii interesante, despre carduri, reduceri sau despre make-up. 

Voi aveti card Sephora? Il folositi? Va plac produsele lor?

Va pup si va imbratisez fetelor si sunt recunoscatoare ca pot impartasi bucuriile mele cu voi <3.

xoxo /bye