Saturday, January 23, 2016

Review apa micelara Garnier

Buna fetelor si bine v-am regasit :)

Asta vreau sa va vorbesc despre un produs pe care il tot cumpar de ceva luni incoace. Acest produs se numeste apa micelara si este de la Garnier. De cand l-am descoperit mie imi face viata mult... dar mult mai usoara.

Este un produs pentru curatarea machiajului ochilor, a fetei si a buzelor insa eu pentru ochi nu il folosesc. Pentru ochi prefer demachiantul bifazic pentru ca curata cel mai repede orice tip de make-up fie el waterproof sau nu. Vedeti mai jos si poza (anti mega talent) a produsului.


  • Ce spun ei?
    • Solutia micelara ofera cea mai usoara modalitate de indepartare a machiajului, curata si calmeaza zonele fetei (ten, ochi si buze)
  • Imi place ca
    • aceasta apa curata tenul destul de bine si se simte chiar curat
    • nu are miros
    • nu se clateste
    • o sticla din aia tine foarte mult timp
    • indeparteaza chiar si rujuri super mega rezistente
  • Nu imi place
    • Nu cred ca am ceva care sa nu imi placa in acest moment
Deci Garnier Micellar Cleansing Water trece testul :). Cu siguranta imi voi cumpara in continuare pentru ca tenul meu este bucuros cand il curat cu aceasta apa micelara. Recunosc...seara dupa ce imi demachiez ochii, imi demachiez fata si buzele cu apa micelara si apoi spal fata cu peria MIA2 si cu gel de curatare. Insa dimineata dupa ce ma clatesc cu apa pe fata, imi dau doar cu apa micelara de la Garnier si cu lotiune tonica si cam aia e.

Cam atat cu postarea de azi fetelor. Astept si parerile voastre despre apa micelara intr-un comentariu mai jos. Totodata daca stiti de alte ape micelare care sunt la fel de bune, sau mai bune, dati-mi de stire.

xoxo