Friday, February 5, 2016

Haul ELF

Buna fetelor si bine v-am regasit cu o noua postare /hihi

Stiu ca si ieri si azi am pus postarile tarziu insa abia la orele astea am reusit sa imi fac timp sa scriu ceva pe blog :). Am avut niste saptamani destul de incarcate, lucru pentru care ma bucur enorm ca a venit weekend-ul si ..sper ca voi avea ocazia sa lenevesc /blur.

Saptamana asta, pe langa faptul ca am muncit mai mult, a fost si saptamana shopping-ului :D. Ce sa fac? I loooooooove shopping <3 <3 <3...mai ales sa cumpar produse de make-up. Sunt sigura ca nimanui nu i se mai intampla asta /wahaha.

Ieri v-am povestit despre Box of Beauty de la Douglas, astazi va voi prezenta produsele pe care le-am cumparat de la ELF si care e prima mea parere despre ele :). In ceea ce priveste Box of Beauty, am testat aseara si azi dimineata produsele si sunt chiar foarte bune. I am pretty impressed :).

Ca sa ne reintoarcem la produsele de la ELF, daca urmariti pagina de Facebook Makeup your day, weekend-ul trecut am dat share la o postare a ELF Romania prin care anuntau un weekend plin de reduceri. Aveau reduceri de 20% la toate produsele. Si...pentru ca nu am avut niciun produs de la ei, pana acum, m-am hotarat sa plasez o comanda.

Lucrurile au mers destul de bine pe site, mi-am facut cont destul de repede si am fost multumita. Am comandat 3 pensule (din gama Studio ca am citit prin review-uri ca sunt mai bune decat celelalte), doua blush-uri si un Mascara and shadow shield (adica ceva care te ajuta cand te machiezi sa nu mai dai fardul de ochi sau mascara pe zona de sub ochi).
PS: cand am incercat sa scot unul din blush-uri din cutie am rupt cutia inainte sa apuc sa fac poza :D...de aia unul e in cutie si altul nu :).



Produsele le-am primit foarte repede...le-am comandat duminica si marti era curierul la mine. Am platit transportul (cred ca in jur de 17 lei...nu imi mai amintesc exact).

Ce nu mi-a placut a fost ca am platit toate produsele la livrare, insa in cutie una din pensule...pe care mi-o doream tare tare dar tare mult nu era...si da am platit-o, ca era pe factura. Initial am crezut ca nu au avut-o pe stoc si ca nu m-au facturat si pentru ea. Guess What? Era pe factura insa nu in colet. Am sunat la ei, iar doamna de la celalalt capat al telefonului mi-a spus sa le scriu pe site. Am facut si asta insa pana in ziua de azi (de marti dimineata) nu am primit niciun raspuns de la ei. Big dislike pentru asta. Customer care ...not really. Sunt destul de dezamagita de acest aspect si ma mai gandesc daca o sa mai comand de la ei sau nu.

In rest produsele sunt minunate. M-au uimit ca sa fiu sincera fiindca nu ma asteptam deloc la asta. Pensulele (am luat doua pensule stippling) se comporta foarte bine. Cu cea mai mare dintre ele mi-am dat cu fond de ten si e foarte buna. Nu consuma mult produs, nu incarca, aseaza bine fondul de ten pe fata. Iar pe cea de-a doua (mai mica) am folosit-o pentru a ma da cu blush-urile lor lichide HD. Sunt foarte bune. Cand le-am spalat prima data le-a picat cate un fir insa a doua si a treia oara nu a mai picat niciunul. Raport calitate-pret foarte bun. Pensulele aveau pret normal de 22 lei fiecare, duminica le-am luat cu 17 lei.

Blush-urile sunt si ele super pigmentate si cremoase si rezista toata ziua pe fata. Eu am cumparat nuantele Headliner (care e mai deschisa si mi se potriveste mai bine) si Superstar (e un ton mai inchis decat Headliner). Yet again...pe net nu prea iti poti da seama de culorile exacte ale produselor. Overall sunt foarte multumita de ele. Ideea este ca trebuie sa pui o cantitate extrem dar extrem de mica de produs si arata perfect. Altfel, dimineata am luat putin mai mult produs pe pensula si Doamne Dumnezeule cum aratam...Jesus.../no ...horror. Am dat cu pudra peste ca sa mai domolesc culoarea (am folosit-o si pe cea mai cu un ton mai inchis ca am zis sa le testez pe ambele ca deh...) apoi am sters cu hartie...nici nu stiam ce sa mai fac. Abia abia am rezolvat treaba astfel incat sa ies din casa. Ca sa fiu sincera nu aveam niciun chef sa imi demachiez fata si sa ma machiez din nou :). Mda... din astea mi se intampla mie dimineata :))).

Shadow shield-ul respectiv nu l-am folosit pana acum. Mi se pare un pic greoi de folosit ca trebuie sa il tii cu o mana si cu cealalta sa te machiezi...cred ca mai bine luam din alea de se lipesc pe fata si nu aveam grija asta, dar nici nu am vazut la ei pe site...nici nu stiu daca au.

Asta a fost experienta mea cu produsele ELF de pana acum si asta am vrut sa va povestesc astazi. Overall cum am spus si mai sus sunt multumita de produse si chiar imi plac.

Voi ce produse ELF ati folosit? Ce imi mai recomandati de la ei? Oare gasesc si prin magazine produsele lor? Stiti vreunul prin Bucuresti?

Va pup fetelor si va doresc un weekend minunat :).

xoxo /bye