Monday, January 25, 2016

Veste mare la Sephora

Buna fetelor și bine v-am regasit :-)


Astazi am o postare mica insa atat de maaaaaare :-).

Va mai aduceți aminte ce imi doream eu cel mai si cel mai mult ever ???? Aaaa???? Daca ati uitat, vedeți postarea aici :-). In cazul in care nu puteti sa vedeti postarea, va spun aici pentru ca sunt prea entuziasmataaaaa - paletele de la Urban Decay :-). Da ati citit bine :))). Minunatele palete. The best pallets ever. The most amazing things <3.

Asadar,  acolo am povestit despre cat de mult, enorm, gigantic imi doresc paletele de la Urban Decay :-)))). Si universul mi-a trimis de veste ca le are pregătite pentru mine.

In primul rand o colega care a plecat in vacanta s-a oferit sa mi le aducă de pe meleaguri exotice. Mulțumesc mult Gabi pentru gestul minunat :-*. 

Si pentru ca nu ma hotaram pe care sa le iau, am rugat-o sa mi le aducă pe Naked 2 si Naked 3. Intre timp o vreau si pe Naked pentru ca am mai citit review-uri si e minunata :-))))). V-am zis ca nu mă pot hotărî hihihihi.


Practic paleta Naked are tonuri calde, Naked 2 are tonuri reci iar Naked 3 are cea mai faina combinatie de roz ever.

Am stabilit cu fata pe care sa mi le ia si astazi primesc din senin un mesaj. Ce mesaj și de unde credeți ca primesc? Si nu, nu era de la colega mea plecata in tarile exotice :).

De laaaaaa SEPHORA in care imi povesteste despre faptul ca pe 29.01.2016 vor aduce în premiera în România, URBAN DECAY.

Craaaaaaaaaazyyyyyy :-))))). I am like in love. It was an amazing day :-) :-) :-). OMG OMG OMG :-))). Eram ca un copil care în sfârșit a primit un unicorn cadou.

Este cea mai tare veste de pana acum <3 <3 <3. Chiar când vroiam sa le trimit un mail celor de la Sephora în care sa-i cert ca în Sephora Malaesia exista Urban Decay și la noi nu.

Deci fetelor daca ați urmărit ca și mine toate tutorialele de pe YouTube în care apar aceste palete minunate, probabil vi le doriti la fel de mult <3 <3 <3. I am mesmerised. Uuuuuu ce bucurie. Și le vom putea lua de la Sephora :-).

Deci fetelor asta este vestea mare despre Sephora. Parca intram și noi în rândul lumii.

Va țin la curent și revin cu păreri la cald despre palete, în momentul în care le voi avea.

Pana data viitoare va pup si va îmbrățișez cu drag.
xoxo