Saturday, January 30, 2016

Urban Decay in Romania si petrecerea Sephora Promenada

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Daca si voua sa place sa leneviti in weekend atunci va las postarea asta sa o savurati impreuna cu o cafea :).

Dupa cum v-am innebunit in fiecare postare de o saptamana incoace /blush, aseara am fost la petrecerea Sephora din Mall Promenada cu avanpremiera produselor Urban Decay in Romania.

Am ajuns acolo pe la 22.00 fara 10 si am vazut totul mov :))). Era o intrare ceva cu pahare de sampanie, DJ si lume venind si plecand. Nu prea am stiut daca sa intram inainte sau nu. Am asteptat totusi pana la 22.00. Cand am vazut ca toata lumea continua sa intre, am intrat si noi si ce sa vezi in fata ochilor??? Daca va asteptati sa zic standul Urban Decay...va inselati :))). Prima data am vazut multimea de fete de la stand. Produsele Urban Decay erau asezate ca orice produs de la Sephora ( Too Faced sau Make up Forever etc). Ma asteptam sa aiba mult mai multe produse insa eu am ajuns fix la inceput si fetele de acolo spuneau ca s-au terminat unele produse :).

Pentru ca m-am dus chitita sa imi iau paletele Naked, Naked2 si Naked3, m-am postat undeva in lateral si am tot asteptat ca o domnisoara de la Sephora sa se intoarca sa le iau si sa plec (pentru ca nu puteai respira acolo si fetele stateaaaauuuu si se uitau si nu eliberau spatiul si pentru cele din spate). Norocul meu a fost ca m-am dus acolo din lateral si asa am avut ocazia sa cumpar destul de repede zic eu :) dar si sa vad doar o parte din produse. O sa va las mai jos poze...sper sa intelegeti ceva din ele.




Ca sa va faceti o idee de preturi (daca nu le puteti vedea clar in poze) - din pacate doar la coltul pe care l-am prins eu :))). Mai erau inca pe atat produse si in partea dreapta a standului dar doar cele pe care le vedeti mai jos le-am prins/vazut:
- Spray de fixare machiaj: 134 lei
- Primer fata: 136 lei
- Fond de ten: 160 lei
- Kit de contour (cred ca asta era): 160 lei
- Palete mari de make-up (Naked, Naked2, Naked3 si Smoky): 229 lei fiecare
- Palete mai mici (nu mai stiu acum cum se numesc /omg): 129 lei
- Primer de ochi: 92 lei (daca cumparati o paleta din cele mari primiti cadou in cutie o mostra a acestui primer. Abia astept sa il testez).
- Blush-uri: 140 lei fiecare

Si cam atat am apucat sa pozez si sa se vada si pretul. Ca sa fiu sincera nici nu stiu ce aveau mai departe pentru ca nu puteam vedea. Din punct de vedere al aglomeratiei si al imbulzelii a fost un pic haos.

Altfel foarte bine organizat: se plimbau peste tot fete si baieti cu mancare, te intrebau daca ai nevoie de ceva, erau fotografi, DJ, make-up artist.

Am vazut dupa ce am cumparat paletele si ma pregateam sa plec ca aduceau o gramada de pungute mici si mov care probabil le ofereau cadou. Mi-ar fi placut tare mult sa primesc si eu o punguta din aia insa Lucian clar nu mai suporta sa mai stea pe acolo...si de obicei sa stiti ca are foarte multa rabdare...insa cu nebunia aia de acolo mai avea putin si ma lua pe sus /hmm.

Ahh si sa nu uit mai era scris pe undeva ca primesti o sedinta de machiaj de 15 minute gratuit...insa fetele pe care le-am vazut eu (inclusiv eu) eram machiate hihihi.

Ahh inca un lucru pe care nu vreau sa uit sa il mentionez este ca nu iti cerea nimeni invitatie pentru a intra la eveniment. Invitatia mi-a fost ceruta doar la casa, cand sa platesc produsele, pentru ca prin SMS-ul respectiv aveam 50 lei reducere la produsele UD. Ceea ce a prins foarte bine, avand in vedere ca am luat nu una, nu doua ci trei palete.

Despre produse ce sa va spun? Sunt cele mai bune, misto, extraordinare farduri de ochi pe care le-am vazut eu vreodata..pana acum :D. Sunt atat de fine si catifelate si pigmentate :). Iar ambalajele sunt foarte frumoase si atent facute...sunt acel altceva pe care de obicei il caut :D. Sunt superbe, divine, extraordinare. I love them. Abia astept sa termin postarea ca sa merg sa ma machiez :D.

Si pentru ca nu mai am altceva ce sa va spun, va las mai jos poze cu mine, cu motanul (amandoi incantati de palete) si cu aceste palete minunate.

Ahh inainte de poze sa va spun un pic despre pensulele care vin cu fiecare trusa: mie personal nu imi plac foarte mult pentru ca mi se par foarte tari/dure/inteparoare, deci nu cred ca le voi folosi, dar ce altceva mai e posibil? :)


Da chiar aveam o fata de nebuna surescitata aseara :))))...chiar aia era fata mea...tipam, topaiam de bucurie :)))


Money curios "What is all that fuss about?" :)



Dupa cum ati putut vedea in poze, fiecare cutie are design-ul ei si sunt superbe toate. Naked are o cutie din catifea burgundy. Este superba <3 <3 <3.


Fetelor cam astea sunt vestile de la petrecerea Sephora si minunatiile pe care mi le-am luat. Mai am in plan sa mai cumpar de la ei (fondul de ten, concelear-ul pe care toata lumea din afara il lauda si primerul de ochi...restul vom vedea mai incolo).

Va pup fetelor si va doresc un weekend asa cum vi-l doriti voi :)

xoxo /bye