Sunday, January 17, 2016

Make-up take away

Buna fetelor,

Pentru ca ma tin de cuvant asta este a treia postare in a treia zi consecutiva :). How does it get any better than this?

Am primit de la o prietena buna, sugestia de a scrie despre produsele de make-up care ar trebui sa le avem cu noi in geanta. Astfel ca, mai jos puteti afla mai multe despre asta. Multumesc Lizoo pentru sugestie si sper sa iti fie de folos :*.

Cum spuneam mai sus, astazi va vorbesc despre make-up to go sau cu alte cuvinte ce produse de make-up ar trebui sa avem tot timpul la noi si ce produse am in geanta in fiecare zi.

Daca dorim sa ne refacem machiajul pe timpul zilei, ce ar trebui sa punem in gentuta dimineata astfel incat sa ne ajute?

Primul lucru la care m-am gandit este pudra. Aceasta revigoreza machiajul iar daca ai ten mixt sau gras si ti se ingrasa tenul pe parcusul zilei, poti elimina excesul de sebum cu acest produs minune. Incearca sa iti iei o pudra translucida sau una care este foarte apropiata de culoarea tenului. 
Recunosc ca nu am pudra la mine in portfard insa nu de putine ori am avut nevoie pentru ca nasul si fruntea erau super mega uleioase.
Sursa: shisheido.com

Al doilea obiect important din punctul meu de vedere, este un anticearcan/corector. In cazul in care iti apare un cos, sau ti se inroseste o zona a fetei sau pur si simplu ti se adancesc cearcanele, il poti folosi cu incredere pentru a acoperi tot ceea ce poate fi neplacut. Il poti fixa cu pudra si there you go. Nimeni nu o sa stie nimic ;-). Ce ziceti de asta? Mie mi-a folosit cand am fost sa imi fac analizele si mi-au spart vena si era toata vanata. Am acoperit super bine cu corectorul iar vanataia nu mai era asa vizibila. Daca vreti sa va iluminati zona de sub ochi aveti grija sa aveti un anticearcan cu o nuanta sau doua mai deschisa decat tenul vostru, daca vreti sa acoperiti un cos sau altceva, luati un corector de aceasi culoare a pielii.

sursa: www.urbandecay.com


Un alt produs pe care il am tot timpul cu mine este balsamul de buze. Pentru ca am de obicei buze uscate cu pielite enervante pe care le rup, balsamul de buze ma salveaza de muuuuulte dureri si bubite de la pielitele smulse :D.
sursa: livingrichwithcoupons.com

Alt produs pe care il port dupa mine zilnic este rujul. In principiu ma dau cu ruj dimineata cand plec de acasa. De obicei folosesc rujuri hidratante care nu rezista foarte mult pe buze. Din acest motiv, am tot timpul mai multe rujuri cu mine pentru a-mi improspata machiajul si pentru a da culoare buzelor.

sursa: theglobalfool.com


Cam astea sunt produsele din categoria make-up pe care le port in geanta zi de zi. Pe langa astea mai am si o unghiera (pentru orice situatie in care mi se rupe sau agata cate o unghie) si o penseta.

Am mai citit articole pe net unde scriau fetele ca ar fi bine sa ai si un rimel la tine, insa eu ma dau acasa si nu am nevoie sa mai aplic un strat de rimel in timpul zilei.

Voi ce produse de machiaj aveti zi de zi in geanta? Mai sunt si alte produse care v-au fost utile si pe care nu le-am mentionat aici?

Pana data viitoare va imbratisez cu drag

xoxo