Sunday, January 24, 2016

Pensulele mele preferate de Make-up

Buna fetelor si bine v-am regasit :)

Pentru ca saptamana asta v-am povestit despre produsele mele preferate de make-up (de pana acum)...My holy grail of  make-up...astazi m-am gandit sa continui cu asta si sa va povestesc despre pensulele mele preferate.

Cele care ma cunoasteti deja stiti ca am ...ceva...sa zicem, pentru pensulele de machiaj. Pentru cele care nu ma cunoasteti, este momentul sa marturisesc....I'm an addict. Nu ma pot abtine. Iubesc pensulele de machiaj si cu fiecare ocazie imi mai cumpar cate una...La drept vorbind nu mi-am cumparat niciodata doar una :D.

Totul a inceput cu vizionatul tutorialelor pe YouTube. Toate fetele vorbeau de pensule, pensulele aratau foarte apetisant...long story short...am ajuns aici. Momentan am doar 30 si ceva de pensule pe care le ador si de care nu m-as desparti :D. Nici nu ma despart desigur :))). Cere-i unei persoane cu adictia pentru pensule, sa iti dea o pensula si ce credeti ca se va intampla??? Te va linsa sigur :)))).

Acestea fiind spuse sa incepem sa povestim :).


  • Prima pensula care imi place enorm de mult este Expert Face de la Real Techniques. Pensula o puteti gasi pe http://www.makeup-shop.ro/. Ce sa zic despre ea in afara faptului ca e minunata si chiar o pot numi cu toata increderea face expert pentru ca e buna nu numai pentru a aplica fondul de ten ci si concelearul, blenduieste bine si produsele de contouring crema si daca aveti chef o puteti folosi si pe post de pensula de pudra :D. Eu una am incercat-o in toate felurile posibile. O ador. Intr-un review de mai demult povesteam de Beauty Blender si la cum il folosesc zilnic. Intradevar Beauty Blender-ul este minunat insa cand te machiezi dimineata inainte de o zi de munca si mai trebuie sa stai oooo gramada sa speli Beauty Blender-ul...nu prea iti mai vine. Acum zi de zi folosesc aceasta pensula minunata care se curata si super usor (Ahhh si partea buna e ca nu mai trebuie sa spal doua pensule - una de fond de ten si una de concelear...pam pam). O las la uscat si a doua zi o pot folosi squeaky clean. Mai jos aveti si o poza cu pensula luata de pe site-ul producatorului (dupa cum ati observat in celelalte postari...nu sunt cel mai bun fotograf...so ii las pe altii mai talentati sa faca poze).
Sursa:https://realtechniques.com


  • Moving further...urmatoarele pensule (pentru ca sunt mai multe...da...ce sa zic) sunt pensulele de blending sau estompare pentru fardurile de ochi. Inca de cand am inceput sa privesc tutoriale pe YouTube si nu intelegeam prea bine ce face fiecare pensula, ce iesea din mainile fetelor alora mi se parea magic :). Am aflat apoi, bineinteles ca pensulele au un rol major in a obtine machiaje ale ochilor divine. Toata ideea cu estomparea este ca nu ar trebui sa se vada linii clare si delimitari clare intre culorile folosite la ochi. Pensulele de blending exact la asta ajuta: difuzeaza culorile astfel incat sa se intrepatrunda intr-un mod armonios si sa creeze acel efect WOW pe care il dorim. Toate pensulele pe care le voi mentiona in continuare, sunt pensule din peri naturali, dar care sunt cruelty free (deci animalutele nu au fost ranite sau afectate in vreun fel). Dupa descrierea fiecarei pensule veti putea vedea si o poza cu ele, in ordinea in care au fost ele mentionate :).
    • E40 - Tapered Blending de la Sigma este o perie pufoasa si mare cu care aplic culoarea de tranzitie. Este divina <3. Nu am folosit-o asa intens la inceput pentru ca nu stiam exact cum sa o folosesc, insa acum nu exista machiaj fara ea <3
    • E70 - Medium Angled Shading de la Sigma am folosit-o foarte mult pe linia dintre arcada si pleoapa (in engleza se zice crease si am tot cautat o traducere ok insa nu am gasit...habar nu am cum se zice in romana ...fuck it)
    • 14108 - de la Melkior. Este o pensula care seamana destul de mult cu E40 de la Sigma doar ca are dimensiunea medie si nu mare ca cea mentionata mai sus. Ca sa fiu sincera, Melkior m-au impresionat tare mult cu pensulele lor. Au un pret mic si o calitate fffff buna. Bravo Melkior ;-).
    • 14133 - tot de la Melkior pentru aplicarea si estomparea fardului in coltul exterior al ochiului. Dupa cum spuneam, Melkior a facut o treaba buna si pensulele au un pret super bun. Inca o data...bravo Melkior (ca sa ne intelegem, nu fac reclama nimanui, dar daca Melkior sau alte companii vad review-urile mele si imi trimit niste cadouri nu ma supar deloc :))))) ). Am si ceva care nu imi place la pensulele Melkior. aaaa??? ce ziceti? Nu imi place ca au niste numere si nu spun concret pentru ce sunt (ca cele de la Sigma de exemplu). Ceea ce este destul de ciudat...Nu iti face munca mai usoara ca sa zicem asa. What the fuck 14133 even means? Got it? Weird...
    • 54 - de la Nastelle este o pensula super buna pentru linia dintre arcada si pleoapa. Am cumparat-o de pe http://www.magazinuldemakeup.ro/ sau Scoala de Make-up Ramona Chirita. Este foarte buna, dar a costat un pic mai mult decat cea de la Melkior. Dar nu fac review la produse si preturi acum, asa ca voi tacea din gura si voi continua postarea :D.
    • 53a - de la Nastelle tot pentru blending este si se foloseste pentru coltul exterior al ochiului. Am luat-o tot de unde am luat-o si pe cea de mai sus si sunt destul de incantata de ea :D. Nastelle chiar face niste pensule bune. Dar la fel ca si la Melkior cine naibii gandeste numele/ numerele pensulelor? Nu ar fi putut sa scrie si ei medium blending? or something??? Foarte ciudat...Poate e doar la mine insa sincer chiar e enervanta toata treaba asta cu numerele. Ma fac sa ma gandesc "dar oare ce inseamna? de unde le-a venit ideea sa aleaga chiar numerele astea?"
  • Sa trecem mai departe la pensula mea preferata de Blush si contouring (mai exact powder contouring), care este F40 - Large Angled Contour de la Sigma. Este super fina, si super potrivita atat pentru contouring cat si pentru a aplica blush pe pometi. I love it!

Sursa: http://www.sigmabeauty.com

  • Pensula preferata pentru aplicarea pudrei este F30 - Large Powder tot de la Sigma. Este fluffy, moale si ia cantitatea perfecta de pudra. Este dea-a dreptul nemaipomenita <3. Este una dintre cele mai vandute pensule ale Sigma Beauty.
Sursa: http://www.sigmabeauty.com/
  • O pensula care imi este tare tare tare draga este F50 - Duo Fibre tot de la Sigma. Are cei mai fini peri pe care i-am vazut/simtit vreodata. Wow. E o incantare pentru fata sa dai cu peria asta peste :). O foloseam pentru fond de ten insa mi se pare ca ia prea mult produs si ar trebui sa folosesc si o alta pensula pentru concelear. Si cum ziceam ca nu vreau sa stau sa spal mai multe pensule zilnic, n-o mai folosesc pentru produsele lichide. Acum o folosesc pentru pudra, pentru blush-urile mai pigmentate sau pentru a-mi curata zona de sub ochi de fard de pleoape. Este pur si simplu wow wow wow <3.
Suirsa: http://www.sigmabeauty.com/

  • Si penultima pensula preferata (dar nu cea din urma) este pensula pe care o folosesc cel mai mult pentru eyeliner gel si este E65 - Small Angle si da este tot de la Sigma. Aplica linii clare si este foarte usor de folosit. Parca nu mai pare asa greu sa iti faci coditele alea misto, cu pensula asta. 
Sursa: http://www.sigmabeauty.com/
  • Initial pusesem ca E65 de la Sigma este ultima pensula preferata insa mi-am adus aminte de minunatia pentru crearea efectului de Smokey Eyes de la Smashbox - 20 Double Ended Smudger Brush. Am luat-o pe asta pentru ca nu am mai gasit in magazinul unde vindeau Sigma, si mi se parea super interesanta ideea (in gandul meu era "What the hell is smudging?"). M-am dus la hotel si da-i si cauta...si mi-a placut ce vad...drept urmare o folosesc aproape zilnic pentru a aplica fard pe pleoapa inferioara. Credeti-ma este The best!!!!
Sursa: http://www.smashbox.com/


Dupa cum ati observat am destul de multe pensule de la Sigma, asta si datorita calitatii lor foarte bune dar si datorita faptului ca primele mele pensule profesionale au fost comandate in US si am luat tot setul de 12 :D. Apoi cand am ajuns anul trecut in US am cautat peste tot sa imi mai cumpar cateva :). Si asa am facut...am cumparat. Sa fie pensule zic...peste tot :). Mai am pensule si de la Sephora si altele de la Real Techniques insa astea de mai sus sunt pensulele mele de suflet <3.

Deci fetelor cam asta a fost postarea de astazi :). Ce parere aveti despre minunatiile mele de mai sus? Sunt pensulele mele preferate din toata lumea (de pana acum bineinteles...). Voi ce pensule folositi de care sunteti incantate? Lasati un comentariu mai jos si hai sa discutam mai mult pe tema asta. Uuuu.Ce bucurie sa impart cu voi parerea mea despre pensule <3. Sper sa fiti la fel de bucuroase cand veti impartasi si voi parerile despre pensulele folosite de voi pana acum.

Pana data viitoare, va doresc o noapte linistita si o dimineata plina de veselie si culoare :).

xoxo