Sunday, January 17, 2016

Make Up Drama of The Day

Buna fetelor,

Vi s-a intamplat si voua ca atunci cand aveti un produs drag pe care il folositi tot timpul sa se termine? This is my draaaaama today :-(.

sursa: quotesgram.com


Ieri va povesteam intr-o postare ca ajung la Kendra, in Unirii sa ma mai uit dupa produsele de la NYX insa nu am mai ajuns cu vremea minunata de afara. Thanks people for asking for snooooow :P.

Astazi am vrut sa testez un nou machiaj si in momentul in care incepusem deja sa ma machiez...upppsss ia concelearul de unde nu-i :-(. Concelearul meu de la NYX - Ultra HD Concelear nu mai e. am incercat sa mai scot ceva de pe tub insa nada. Mai am vreo alte 3 conceleare insa doar unul singur are o nuanta suficient de deschisa pentru a fi folosit in zona ochilor dar care sincera sa fiu nu e la fel de  dragut ca si cel de la NYX.

Dilema mare: sa ies din casa la cumparaturi or not? Cred ca astazi romgleza mea depaseste orice limita :)))). Sper ca nu am fete care citesc blogul si se supara pe tema asta :).

Deci fetelor, ce ziceti? Sa ies? Sa nu ies?

Cred ca totusi o sa ma risc si sa ies din casa. Brrrrr. Parca ma ia cu frigul numai cand ma gandesc. Sper doar sa ma incalzesc de bucurie cand ajung la shopping. Hihihii.

Revin maine cu updates cu produse interesante pe care le-am vazut la Kendra si ce am mai cumparat de acolo.

Pun pariu ca voua nu vi s-a intamplat niciodata asta asa-i? :)

Va pup fetelor

xoxo