Tuesday, January 19, 2016

Review Gel Eye Pencil Waterproof de la Essence

Buna fetelor si bine v-am gasit si astazi pe blog :)

Astazi vreau sa va vorbesc despre un produs (mai exact mai multe) dragi mie pe care le folosesc frecvent. Aceste produse sunt creioanele de ochi de tip gel de la Essence. Dupa cum va imaginati nu am doar unul :).

Prima data am comandat un creion de acest fel de pe www.1001cosmetice.ro deoarece eram in cautarea unui eyeliner gel pigmentat si care sa reziste pe pleoape fara sa se stearga. Comanda am facut-o dupa ce m-am uitat la multe tutoriale si review-uri. Initial cautam eyelinerul gel de la ei care am inteles ca este magnific insa in Romania nu este, sau nu se mai fabrica, or something like that. Ideea e ca nu l-am gasit si m-am gandit sa il iau pe acesta.

Pana sa il cumpar pe acesta, am mai avut experienta fardurilor si a creioanelor de la Essence. Am mai avut un creion retractabil waterproof primit de la nepoata mea Adisa, cadou de Craciun. Nu stiam la ce sa ma astept insa acel creion m-a surprins din prima clipa in care l-am folosit. Per total experienta mea cu Essence este una foarte buna pana acum.

Raportul calitate pret este si el foarte bun.

Pretul unui astfel de creion este intre 14 lei si 18 lei. Am pus valorile astea diferite pentru ca la Unirii la metrou (magazinul de vizavi de McDonalds) costa 14 lei, iar la standul Essence din magazinul Unirii de la et 2, costa 18 lei.

Acestea fiind spuse hai sa incepem review-ul si swatch-ul zic :).

  • Ce spun ei despre produs?

    • Ultimul trend din Asia: gel contur pentru ochi intr-o forma de creion. In loc sa fie intr-un tub, acesta are o textura moale, este rezistent la apa si de lunga durata si vine sub forma unui creion retractabil. Catifelate si extrem de pigmentate aceste creioane retractabile se folosesc pentru stiluri intensive de eyeliner. (Daca vi se pare dubios ce am scris am incercat sa traduc de pe site-ul lor insa si in engleza e scris destul de dubios...am incercat sa traduc mesajul lor original, insa pare un pic weird...Oare din ce tara sunt? Pe produsele lor scrie ca sunt fabricate in Germania, insa stilul scris pe site imi da de gandit...hmmmm...noroc ca au produse bune). Atasez si o poza cu un swatch facut de ei, pe care il puteti gasi si pe site-ul lor.
Sursa:http://www.essence.eu/ 

  • Imi place (vedeti si swatch mai jos):
    • Ca sunt foarte pigmentate
    • Ca rezista si 12 ore pe pleoape fara sa se intinda
    • Se pot folosi pe linia apei si nu curg
    • Au culori intense
    • Sunt moi si se intind foarte bine
    • Si daca le stergi cu mana (dupa ce le lasi un minut sa se usuce) arata exact ca in swatch-ul de mai jos.



  • Nu imi place:
    • Ca nu se poate trasa o linie foarte fina (dar nu e chiar un minus al produsului in sine)

Fetelor, cam asta a fost postarea de azi :). Culorile pe care le-ati vazut in Swatch, pe alea le am si le-am folosit pe fiecare in parte. Creionul maro il folosesc aproape zi de zi. Creionul verde si cel albastru au un pic de sclipici in ele insa nu este deranjant,..chiar se vad frumos pe ochi. 

Cam asta a fost. Ce parere aveti? Voi ati auzit de Essence si de produsele lor? Ati folosit vreunul dintre ele? Aveti si voi produse favorite de la ei? 

Pana data viitoare va pup si va doresc o dupa amiaza plina de bucurii.

PS 1: astept in continuare ideile voastre intr-un comentariu mai jos, despre ce anume mai doriti sa mai scriu.
PS2: daca aveti prietene interesate de make-up dati un share :). Poate le ajuta informatiile de pe blog. Si pe mine m-ar ajuta foarte mult :).
PS3: va puteti abona la articolele de pe blog pe care le puteti primiti in inbox-ul emailului, lasandu-va emailul in dreapta blogului unde scrie. Orice articol scris il veti avea pe email. Ce ziceti de asta? Cum se poate si mai bine de atat? 

URMARESTE-MA PE EMAIL




xoxo