Thursday, January 21, 2016

Produsele mele de make-up preferate

Buna fetelor si bine v-am regasit :)

Sper ca ati avut o zi frumoasa si ca acum va relaxati si va bucurati de aceasta seara minunata :).

Astazi m-am tot gandit si razgandit despre ce sa scriu pe blog. Ba am avut ideea sa mai scriu un review (am foarte multe produse despre care vreau sa scriu), ba sa scriu repede un tips & tricks in make-up, ba despre altceva. Cand faceam o mica pauza de lucru, ma gandeam la postari...si uite asa nu la birou, ci acasa The lighting strikes :)...yeap mi-a venit ideea stralucita sa scriu despre produsele mele de make-up MUST HAVE.

Si pentru ca am facut si poze si swatch-uri, postarea de azi cred ca va lua in jur de 2 ore :))). Si eu care ma plangeam ca nu am timp sa scriu pe blog :))). Scuze domnule...scuze :)))).

So...let the games begin!

Inainte sa incep vreau sa imi cer scuze inca o data pentru calitatea pozelor :D. Pozele sunt facute cu telefonul si ca sa fiu sincera nici eu nu sunt cel mai tare fotograf de pe planeta (intre noi fie vorba nici Selfie-uri nu stiu sa fac), deci bare with me :).


  •  Primul produs Must Have din lista mea pentru ingrijirea fetei (recunosc abia o folosesc de jumatate de luna dar este incredibila pana acum) este crema de fata pentru ten normal si mixt de la Vichy - Idealia. Este o crema grozava pe care o folosesc zi de zi (atat ziua cat si seara) si care imi tine excesul de sebum din zona T sub control. O folosesc si ca baza de machiaj si este exceptionala. Fondul de ten se aplica foarte bine peste.
    • Fondul meu de ten preferat de pana acum este Lancome Teint Idole Ultra 24h. Pana acum nu am avut nici un fond de ten ca acesta. Fata este luminoasa, se  blenduieste foarte bine in piele si rezista toata ziua. Este perfect. I love it. Are un usor miros parfumat insa nu este deranjant, ba chiar imi place. Singura chestie care nu imi place fff mult este ca in Romania nu gasesti decat cateva nuante (vreo 3 sau 5). In US am cumparat unul care era fix culoarea pielii mele si era absolut divin (in US cred ca exista cel putin 10-15 nuante - sper ca nu vorbesc vreo balarie :))). Iar cel din US avea subton de galben, asta din Romania parca imi pare ca are subton roz. Noroc ca mi se potrivesc ambele :). Fondul de ten are acoperire medie si se potriveste tuturor tipurilor de ten (uscat/normal/mixt/gras). Nuanta pe care o am eu este cea mai deschisa - 01.
  • Sa mergem mai departe cu concelearul meu preferat :). In primul rand vreau sa va spun ca iubesc concelearele. Ilumineaza zona de sub ochi si astfel nu trebuie sa arat tuturor ca am cearcane chiar si cand ma odihnesc (dohhh). Da prospetime fetei si il ador...pur si simplu il ador :). Preferatul meu de pana acum este cel de la NYX - NYX HD concelear. Tot 01 este nuanta potrivita pentru a-mi ilumina fata. Este...absolut fantastic. Ilumineaza foarte bine zonele pe care il aplici, nu se strange, nu se face crapa...nici macar nu se vede ca te-ai dat cu iluminator :). Si pentru ca varianta 01 nu o mai am (s-a terminat si nu l-am gasit la Kendra - cred ca data viitoare imi voi cumpara 3), v-am facut poza cu varianta 03 pe care o folosesc pentru a acoperi cosurile. 

  • Si daca tot sunt la capitolul fata, pudra mea preferata de fata este Rimmel Silky Loose Face Powder in nuanta Translucent. Imi place foarte mult ca e fina si satinata (asa pare la atingere), este o pudra libera pe care o si aplic mai usor si se vede foarte, foarte bine atat peste fond de ten cat si peste concelear. O prefer pe asta mai bine decat Studio Fix de la MAC daca va vine sa credeti (pretul cred ca e si de 3 ori mai mic ). Pentru mine functioneaza excelent. O aveam de mult prin make-up case insa de curand am redescoperit-o :). 

  • Sa mergem mai departe la produsele mele preferate pentru ochi - fardurile de ochi. I'm a sucker for make-up eye palletes. Le iubesc pur si simplu. Ador culorile, texturile totul la ele. Aici am doua chestii preferate: o data paletele cu farduri de ochi si doi culorile individuale. 
    • La palete, the winner is: Chocolate Bar de la Too Faced. Este divina, miroase a ciocolata, culorile au tonuri calde, se mentin foarte bine pe pleoape...Ce sa mai zic? Imi plac la nebunie. Voi face si un review despre aceasta paleta. Merita. Hai sa v-o si arat. Am facut si niste swatch-uri ca sa va dati seama de culori :)


    • La farduri individuale, castigatori sunt pigmentii de la INGLOT. Au culori incredibile si rezista fff bine pe pleoape. Vedeti mai jos si swatch-ul.





PS: deja mi-a luat fff mult timp sa editez cat de cat pozele si am inceput sa ma cam plictisesc/enervez nici eu nu prea stiu. Stiu doar ca atunci cand sunt obosita si stiu ca mai am chestii de facut si nu se mai termina ce am...ma cam transform intr-o bitch :D. O sa incerc sa trec mai repede in revista celelalte produse :). 

  • La categoria Eyeliner am doua produse: 
    • Eyeliner Gel de la Inglot (no 77). Este cel mai vandut produs al lor si intradevar este amazing. Il folosesc inca din septembrie anul trecut. Este super pigmentat, este un negru intens, mat si rezista fff mult pe pleoape. Se poate pune cu incredere si pe linia apei pentru ca nu curge absolut deloc. 

sursa: Inglotcosemtics.com
    • Creion retractabil Essence (vezi aici review si swatches). Imi plac culorile, sunt pigmentate, rezista foarte mult pe pleope si nu se intind :).
  • La categoria Mascara dupa indelungi discutii cu mine insami, am detronat rimelul Diorshow in favoarea Too Faced - Better than sex mascara. Este uimitor iar forma pensulei ajuta foarte mult la aplicarea rimelului atat pe pleopa inferioara (fara sa manjesti totul pe langa :D) dar si in coltul exterior al ochiului.

  • In categoria Blush preferatul meu este MAC Mineralize Blush in nuanta New Romance. Este un blush minunat. Este cel mai perfect blush de pana acum <3. Are o culoare de roz pal, usor shimmery, care atunci cand este pus pe fata da si o oarecare iluminare pometilor. Este absolut AMAZING, DIVIN, EXTRAORDINAR. Il recomand tare tare tare tare tare :). Daca ar fi sa trebuiasca sa aleg un singur produs de make-up dintre toate, pe asta l-as alege. Atat de mult imi place <3.
  • In categoria iluminator, pentru ca I really really really but really love iluminators <3 <3 <3, castigatorul este Mary LouManizer de la The Balm. Este cremos, are o nuanta aurie perfecta si se poate folosi atat ca iluminator pentru pometi, pentru zona sprancenelor dar si ca fard de ochi. Are o cantitate mare de produs si practic il folosesc aproape zilnic (cateodata recunosc...il mai folosesc si pe cel de la MAC...insa destul de rar). Il ador si pe cel de la MAC insa nu la fel de mult ca pe acesta :). 
Sursa: erinlouisehunt.com
  • In categoria rujuri, cele de la MAC raman locul 1 in acest top:). Super super pigmentate, au culori superbe, rezista ffff mult pe buze si nu usuca buzele. Huuuraaaayyy MAC :)


Fetelor cam astea sunt produsele mele preferate de pana acum :). Cred ca imi voi mai schimba parerea pe masura ce descopar produse minunate si extraordinare pentru ca, daca e ceva ce stiu clar e ca ador sa cumpar make-up, sa testez make-up, sa folosesc make-up, sa visez make-up :). Cand imi voi schimba preferintele, clar va voi anunta :D. 

Stiu ca postarea asta a fost destul de lunga, mi-a luat chiar mai mult de cum ziceam la inceputul postarii. Mi-a luat cam 3 ore dar sper sa va placa si sa incercati si voi unele dintre produse sa vedeti daca functioneaza pentru voi.

Pentru ca unele dintre poze nu mi-au iesit (sau nu am mai avut rabdare sa editez...recunosc...I did it) am mai luat si de pe net, unele poze mult mai dragute si mai concludente :). 

Asa ca inchei aici, nu va mai retin, va multumesc ca ati avut rabdare sa cititi tot si ati ajuns pana aici :*.

Va pup, va doresc somn usor, dar inainte de asta astept comentariile voastre mai jos despre cum vi s-a parut postarea? Ati incercat sau nu produsele? Despre ce ati mai vrea sa mai scriu :).

xoxo