Sunday, August 14, 2016

Cumparaturi Maybelline

De ceva timp imi doream sa incerc mai multe produse Maybelline. Am doua produse de la ei pe care le folosesc constant si de care sunt tare multumita - anticearcanele Dream Lumi si Fit Me.

In acelasi timp, am avut produse pe care le-am folosit de la ei si care nu mi-au placut deloc. Aici vorbesc in speta de fondurile de ten Afinitone. Ce nu imi place la ele este ca nu sunt deloc potrivite pentru tenurile mixte sau grase si au subton roz...parca prea mult roz. Sau poate nu le-am nimerit eu, cine stie. Ce-i drept le-am cumparat cu mult inainte sa merg la curs si sa testez ce mi se potriveste mie de fapt.

Produsele Maybelline le puteti gasi in mai toate hipermarketurile. Eu am fost in Carrefour Baneasa si le-am testat si mi-au placut tare mult. Din pacate acolo nu am gasit foarte multe produse si fetele nu prea au stiut sa imi dea informatii despre produse. Dar totusi am aflat ca exista un punct de vanzare Maybelline la etajul 1 vizavi de cinema si m-am dus direct.



Daca aveti dubii despre vreun produs, sau nu stiti ce sa cumparati sau vreti detalii referitoare la produs, mergeti acolo si intrebati. Am intalnit o domnisoara tare, tare draguta care mi-a explicat de ce, in cazul Color Tatoo exista texturi diferite. Mi-a povestit de diferenta intre anticearcanul Dream Lumi si The eraser eye. Consultantul de frumusete, fiindca asta cred ca e jobul ei, va va ajuta de asemenea sa va gasiti produse pentru tipul vostru de ten dar si pentru culoarea acestuia. Domnisoara despre care vorbesc este ca o enciclopedie a produselor Maybelline si este si draguta in acelasi timp. Ii felicit pe cei de la Maybelline pentru personalul pe care l-au angajat fiindca nu de putine ori am fost sa cumpar cosmetice si m-am lovit de fete acre si fara chef.

Motivul pentru care m-am dus la cumparaturi, a fost Maybelline Color Tatoo. Acestea sunt niste farduri cremoase, care se aplica foarte usor cu degetul si care rezista pana la 24h. Am tot citit despre ele si toata lumea spune ca sunt similare cu Paint Pot-urile de la MAC, dar cu un pret mult mai mic.

Am cumparat trei culori absolut superbe: nuanta 35 - On and on Bronze care este un maro satinat super frumos, nuanta 65 - Pink Gold - un roz divin si nuanta 40 - Permanent Taupe care este cel mai frumos Taupe mat. Il pot folosi atat ca fard de ochi cat si ca baza de machiaj peste care sa aplic un fard pudra. Fiecare fard cremos a costat 29.90 lei, un pret foarte bun pentru calitatea si cantitatea produsului.

Am mai cumparat anticearcanul meu favorit Maybelline Dream Lumi in nuanta 01. Este foarte bun, nu usuca zona de sub ochi si rezista toata ziua. Acesta a costat 38.90 lei.

Un alt anticearcan pe care am tot vrut sa il incerc (si nu se gaseste in toate magazinele, de aia v-am povestit de punctul de vanzare al lor) este anticearcanul Maybelline Instant Anti-Age - The Eraser Eye, in nuanta Light. Are un aplicator foarte interesant si spune ca nu accentueaza ridurile de sub ochi. Acesta a costat 39 lei.

Am mai luat un creion The Colossal Kajal 12h extra black care era la oferta. A costat 15.20 lei. Mi-a placut ca are un negru mat, nu se intinde, si o data uscat, ramane aplicat pana la demachiere. Cel putin asa mi-a ramas pe mana cand l-am incercat. O sa vad cat rezista cu adevarat dupa ce il voi testa.

Astea sunt produsele pe care le-am cumparat si de care sunt tare bucuroasa. Astazi le voi testa sa vad cum se comporta.

Daca vreti sa fac review sau un tutorial cu aceste produse, in care sa va arat culorile si sa va povestesc despre textura, lasati-mi un comentariu mai jos.

Voi ce produse Maybelline mai folositi care va plac?