Monday, January 18, 2016

Make-Up Wishlist ianuarie 2016

Buna fetelor,

Astazi a inceput o noua saptamana :). Cum v-ar placea sa fie saptamana asta pentru voi? Am observat ca majoritatea persoanelor fug de ziua de luni dar cum ar fi sa o facem noi cea mai frumoasa zi a saptamanii? Sa o vedem ca un inceput frumos si nu ca pe ceva aiurea? Ar fi frumos din punctul meu de vedere :). Oricum cand suntem in concediu, ziua de luni parca nu mai e asa neagra ca de obicei asa-i?

Si pentru ca pentru mine ziua de luni e un nou inceput cu posibilitati infinite, m-am gandit sa va provoc sa va faceti si voi un wishlist cu ce anume doriti sa aveti in trusa de make-up, in relatie sau chiar in viata voastra. Sunt sigura ca nu puteti face asta, asa-i? :P

Astazi este ziua in care imi fac un whishlist cu ce anume mi-ar placea sa am in trusa de make-up. Si daca va intrebati de ce am pus ianuarie si nu am pus 2016... Cred ca nu va intrebati asta insa eu va voi raspunde :))))). Am pus wishlist pentru ianuarie 2016 pentru ca tot timpul ma uit la tutoriale si citesc review-uri despre produse si in fiecare luna se schimba ceva, se mai adauga ceva, pe unele apuc sa mi le iau, pe unele nu le gasesc in Romania, iar de unele uit pe parcurs. Tocmai de aceea o sa imi fac un wishlist in fiecare luna :). How about that? Luna urmatoare va voi povesti si daca am apucat sa imi cumpar sau sa primesc ceva din lista facuta cu o luna in urma.

Si acum sa trecem la produse. PAM PAM.


  • Primul produs pe care mi-l doresc tare tare tare tare tare tare :)))) este una din trusele NAKED de la Urban Decay (ca sa fiu sincera mi le doresc pe toate trei <3). Inca nu ma hotarasc pe care o vreau mai mult pentru ca as vrea sa le vad live pe fiecare in parte, sa imi dau seama de nuante, tonuri si texturi. Cred ca vad aceste palete in mai toate tutorialele de pe net. Si pe Pinterest sunt o gramada de tutoriale pas cu pas in care sunt folosite aceste palete amazing. Pensula care vine o data cu paleta este super tare conform review-urilor si tutorialelor pe YouTube.
Sursa: www.hairsprayandhighheels.net 
  • Al doilea produs (nu este neaparat in topul dorintelor) sunt fardurile de la Makeup Geek. La fel, le vad prin toate tutorialele, fetele le lauda foarte tare, au niste nuante foarte faine si cremoase si chiar mi-ar placea sa le testez. Din cate am vazut fac livrari worldwide dar totusi mi-ar placea sa le vad si sa le testez inainte de a le cumpara.
Sursa: www.pinterest.com

  • Un alt produs pe care vreau sa il incerc este fondul de ten de la Make Up Forever - Face and Body Foundation. Am auzit ca este foarte bun (nici nu stiu daca il gasesc la noi in Romania ca nici nu l-am cautat insa il am in lista)
Sursa:www.makeupforever.com

 
  • Pensulele de la MAC sunt alte produse pe care vreau sa le incerc. Mai ales cele de blending (am auzit ca astea sunt amazing si cum am un fetis cu pensulele de machiaj...sunt si astea pe lista) :)
Sursa:www.pinterest.com 
  • Banana powder de la Ben Nye o vreau de cand am inceput sa ma uit la primele tutoriale de contouring. Este folosita pentru iluminarea zonei de sub ochi si cel putin in camera video arata excelent. Deci un must have :)
Sursa: www.makeupmania.com
  • Tot legat de contouring mi-ar placea paleta Contour Kit de la Anastasia Beverily Hills. Mi se pare foarte tare si abia astept sa o cumpar sa o folosesc :).
Sursa: www.pinterest.com

  • Blush-urile de la Too Faced - Sweetheart mi se par foarte fun si dragute dar si culorile delicioase, si sunt si ele pe lista :).
Sursa: phyrra.net
  • NYX Angel Veil primer il vreau clar. Este un dupe dupa Hourglass Veil Primer, primer pe care l-am primit cadou (mostra) la Sephora in US in urma cumparaturilor facute :). Este magnific, inchide porii, si lasa un finish super mega tare. Ca sa nu mai zic ca fondul de ten se aseaza foarte bine peste.
Sursa: www.nyxcosmetics.com



Da si cred ca ma opresc cu lista aici pentru ca oricum sunt multe si postarea asta nu s-ar termina prea curand :). Mai vedem si luna viitoare ce chestii faine as mai putea pune in lista :). De acum pe masura ce le descopar, o sa imi notez si revin cu postari si update-uri. Poate pana atunci o sa vina unele dintre ele la mine :)))). Cum ar fi ma intreb? :).

Voi ce produse de make-up aveti in lista? Ce v-ar placea sa aveti in trusa? Aveti vreunul din produsele mentionate de mine mai sus? Cum vi se par? Dar wishlist-ul meu cum vi se pare? Lasati un comentariu mai jos si haideti sa facem schimb de idei :).

Pana data viitoare va pup si va doresc o dupa amiaza placuta.

xoxo