Friday, January 15, 2016

Review - Diorshow Mascara

Buna fetelor si La multi ani,

Stiu ca am tot zis ca o sa scriu cate doua trei articole pe saptamana insa nu s-a intamplat...bla bla bla bla. Nu m-am tinut de cuvant :-(. Poate anul asta aleg si altceva. Hmmm... chiar mi-ar placea sa nu mai gasesc scuze gen "ah azi nu am inspiratie" sau "ahh dar trebuie sa fac poze si sa le editez". Si eu ma minunez de mine. Really???? Chiar fac asta? Chiar gasesc toate scuzele astea? Hm....Trebuie sa am o discutie cu mine.

Si sa revenim la ale noastre zic, nu avem timp de pierdut si apoi iar voi gasi scuze ca imi ia prea mult sa scriu :)))).

Astazi va voi vorbi despre Rimelul de la Dior - Diorshow Mascara. Prima data l-am cumparat dintr-un magazin Dior din Stockholm, anul trecut prin iunie. Nu intrasem niciodata intr-un magazin Dior si am zis sa incerc sa vad daca au ceva ce imi place. Am vazut rimelul si am zis "WOW", ce este asta...il vreau acum...Nici macar nu l-am testat sa vad cum este. Am vazut doar poza din dreptul lui si peria aia minunata, groasa, plina... Oh My God! Inca imi aduc aminte senzatia aia ca am descoperit "THE mascara".



Asa ca am cumparat acel rimel dar si un concelear iluminator pentru zona ochilor (o sa revin cu un review si despre acest produs). Uffff am atatea produse noi carora vreau sa le fac review. Ma pun serios pe treaba. Sigur ca fac asta! Ce credeti ca o sa fie ca data trecuta cand am spus asta si a fost doar pentru 3 zile? Hope not :D.

Sa revenim iar la rimel. Astazi ADHD-ul parca a luat-o razna :)))). Concentreaza-te! Poti sa o faci! Gata :). Deci rimelul... Era noapte insa nici nu a contat, m-am demachiat si m-am dat cu rimel imediat pentru a testa minunatia pe care o aveam in fata ochilor (si nu, nu am adormit machiata cu rimel, daca asta va intrebati :P). Si a fost WOW. Ce este asta? Mi-a facut cele mai frumoase gene de cand ma aflu eu pe planeta :). Are un efect de gene false extraordinar.

Diferenta se vede de la primul strat de rimel aplicat pe gene. Nu doar ca separa perfect genele dar si le lungeste al naibii de mult. Deja daca dai doua straturi de rimel e ca si cum ai avea gene false. Nuanta de negru este absolut fantastica.

Ca sa recapitulam:

  • Ce spun ei:
    • Cel mai vandut rimel care are o formula cu balsam imbogatit cu microfibre pentru un efect de alungire al genelor
  • Imi place:
    • Efectul de gene false
    • Negrul intens
    • Faptul ca defineste si separa geana cu geana
    • Lungeste genele foarte mult
    • Se curata usor cu demachiant bifazic
  • Nu imi place:
    • Ca se usuca foarte repede (cam dupa 1luna)
    • Peria se face ciudat dupa o luna de folosit (trebuie sa o refac cu ajutorul marginilor tubului de fiecare data cand il folosesc).

Cum pe mine ma tine un rimel cam 3 luni daca il folosesc intens, m-am cam chinuit sa il folosesc ultima luna si ceva. Dar pentru ca efectul este amazing (l-am folosit pe mai multe persoane cu diferite tipuri de gene si a fost wow intotdeauna), l-am cumparat si a doua oara. 

Imi place prima luna insa dupa aia devine cam ciudata peria si se usuca cam tare. Merita investitia doar pentru o luna? Nu stiu ce sa spun...Intre timp am nimerit un rimel mult mai bun pentru folosire zi de zi si pe asta il folosesc mai rar. Ahh am uitat sa va spun de pret :). In Stockholm am dat in jur de 30 euro pe el. In Romania l-am vazut in jur de 160 lei (ceea ce mi se pare exagerat avand in vedere ca Suedia este o tara destul de scumpa insa cosmeticele sunt mai ieftine acolo decat in Romania) WTF? Ca sa nu va mai spun ca a doua oara l-am cumparat de la Sephora din US cu doar 27 dolari (asta insemnand in jur de 108 lei). 

Pentru mine, avand in vedere ca se usuca asa repede...nu prea merita sa il iau din Romania la pretul minunat de aici, dar poate, totusi, cand ajung in afara tarii si il vad...cine stie. Adictia mea pentru make-up rules everything :)))).

Cam asta despre unul dintre rimelurile mele preferate (al doilea din gama High End folosit). 

Si tadaaa, in timp ce scriam aceasta postare mi-a venit o idee ultra mega minunata: voi scrie cate un articol pe zi timp de 30 zile. Fun nu-i asa? Daca nu o sa am inspiratie o sa scriu despre ce am facut in ziua respectiva (cum m-am machiat, ce culori am folosit etc). Provocare Acceptata, nume de cod BlogoWriter activat :).

Dar...mai bine decat sa aberez eu, astept intr-un comentariu cam despre ce v-ar placea sa mai scriu :). Haideti fetelor, ajutati-ma. Ma bazez pe voi ;-).

Pana data viitoare, adica MAINE/MANANA/TOMORROW, astept cu drag comentariile voastre despre viitoare postari dar si despre ce rimeluri minunate mai folositi, care v-au schimbat viata. 

xoxo