Wednesday, January 27, 2016

Cum si cand imi curat pensulele de machiaj?

Buna fetelor si bine v-am regasit :)

Astazi am zis sa va vorbesc despre cum curatam pensulele de machiaj si cand.

Dupa cum v-am mai povestit si in alte postari, ador pensulele de machiaj, they are my babies :) si vreau sa le acord toata atentia si ingrijirea de care au nevoie. Ele contribuie machiajului pe care il fac, iar eu contribui lor avand grija de ele <3.

Ma intrerup un pic de la postarea cu pensulele ca sa va povestesc patania mea cu blogul :)))). I am totally blonde :)))). Am in setarile blogului o pagina care se numeste "Comentarii" si in care sunt afisate toate comentariile la postari...sau erau afisate ca acum nu mai sunt :)))). Le-am selectat eu frumos si le-am sters. Am zis ca le sterg doar de acolo ca sa imi fie usor sa urmaresc comentariile noi si sa raspund in timp util. Guess what? Le-am sters de tot :))))). Nu mai exista comentariu la nici o postare. Yeeaaaapppp. That's me :)))). Cute not bright I would say :)))). Nu stiu daca urmariti Travel Channel dar au niste mici clipuri cu "Did you know" si povestesc despre ceva iar la final scriu "Now you know". Exact asa si eu :))).Now I know. Doar ca chiar imi placeau comentariile, si imi dadeau impresia ca cineva chiar citeste ce scriu... iar acum nu mai sunt :). Well de acum nu voi mai sterge nimic de acolo :)))). Ca sa fie clar :D.

Ca sa ne reintoarcem la curatarea pensulelor, pensulele fie ele ieftine sau scumpe, din par natural sau sintetic, au nevoie sa fie curatate, atat pentru ele cat si pentru siguranta noastra (mie personal imi place sa am grija de pielea mea si mi se pare de-a dreptul odios sa folosesc o pensula de fond de ten - pe care nu am spalat-o - cu fondul de ten uscat pe ea de cu o zi inainte). Nu stiu altii cum sunt, insa eu numai cand ma gandesc la asta...mi se ridica parul in cap :).

Cand mi-am cumparat primul set de pensule profesionale, am tot cautat informatii despre cum trebuie curatate pensulele, insa parca din niciun articol nu primeam informatii complete. De aceea m-am hotarat sa va povestesc din ce am aflat eu si cum functioneaza lucrurile pentru mine.

Cand spal pensulele?

Ei bine o sa incep cu pensulele pe care le folosesc cu produse lichide (fond de ten, concelear, blush crema, fard de ochi crema, eyeliner gel). Aceste pensule le spal de obicei imediat ce le folosesc, sau in ultima vreme le las asa pana seara iar seara le spal ca sa le am curate a doua zi.

Pensulele pe care le folosesc pentru produse uscate, pudra, le spal cam o data la doua saptamani. Nu stiu daca ar trebui sa le spal o data pe saptamana sau altfel dar asta functioneaza acum pentru mine.

Daca machiez alte persoane am niste solutii dezinfectante speciale pentru pensule.

Cu ce spal pensulele?

Pai pana de curand foloseam sampon de bebelus. Am incercat mai multe marci insa pot spune ca Baby Johnson's este cea mai buna. Curata cel mai bine si mai repede pensulele de orice produs (inclusiv de eyeliner waterproof). Acum folosesc un sapun solid special pentru pensule primit de la prietena mea cadou si pe care cred ca l-a luat de la Douglas. Este uimitor. Curata imediat pensulele si nu trebuie clatite atat de mult ca la samponul de bebelusi. Multumesc Mariciq :*.

Cum spal pensulele?

Primul pas este sa inmoi pensulele. Le pun sub jetul de apa, cu perii in jos si nu duc jetul de apa foarte sus (unde sunt ele prinse cu lipici) ca sa nu se dezlipeasca lipiciul si sa cada firele.

Imi pun putin sampon in palma si imbib pensula uda in sampon curatand-o folosind miscari circulare in palma pana devine curata.
Cu sapunul solid, dupa ce umezesc pensula, folosesc miscari circulare cu pensula in sapun (este intr-un recipient ca o crema de fata) pana cand se curata produsul si ramane pensula curata.

Clatesc bine pensula sub jetul de apa, avand grija sa nu ajunga apa la lipici sau ca apa sa fie foarte fierbinte si sa afecteze pensulele.

Sterg pensulele pe un prosop (am un prosop special pentru ele :D) si le agat de bara de prosoape. Le prind cu buretei de par. Chestia asta mi-a salvat viata. Am vazut-o pe Pinterest si de atunci numai asa usuc pensulele.

Pensulele se usuca cu capul in jos, astfel incat surplusul de apa sa se scurga de pe firele de par si in acelasi timp sa isi pastreze forma. Vedeti mai jos si poza cu pensulele la uscat :).


 
Ce parere aveti? Voi cand/cum va curatati pensulele? Cum vi se pare metoda de uscare a pensulelor?

PS: sa stiti ca astea sunt doar o parte din pensulele mele <3 <3 <3. V-am zis ca iubesc pensulele hihihi.

Asta a fost postarea de azi. Inainte sa inchei vreau sa va mai povestesc un singur lucru: cand am aflat ca Urban Decay vine in Romania, am aflat printr-un mesaj pe care l-am primit de la Sephora, in care eram invitata la avanpremiera de vineri seara din Sephora Promenada. Pentru ca dupa aia am vazut la ei pe pagina ca se intra pe baza de invitatii, si pentru ca imi doresc tare tare tare tare sa fiu vineri acolo, am zis sa intreb sa vad daca mesajul pe care l-am primit pe telefon reprezinta invitatia la eveniment sau nu. Am luat legatura cu cei de la Sephora si am aflat ca acel mesaj este invitatia mea la eveniment. Sunt asa de fericita ca imi sare inima din piept de bucurie. Abia astept sa ajung acolo vineri seara <3 <3 <3. Visul mi s-a implinit fetelor. Deci dupa cum vedeti treaba cu wishlist-ul functioneaza. Primele produse din wishlist vor veni la mine vinerea aceasta. Numar orele pana atunci :). Faceti-va wishlist zic...cine stie ce chestii interesante se mai intampla? :).

Bineinteles ca sambata dimineata voi posta toate detaliile serii, produse, preturi si orice altceva mi se mai pare interesant.

Si gata cu asta amincheiat :).

Va multumesc tare mult ca imi cititi postarile si ca sunteti alaturi de mine. Sunt recunoscatoare pentru fiecare dintre voi :*:*:*.

Multumesc ca existati <3.

xoxo