Friday, January 29, 2016

Ce ofera cardurile de reduceri de la magazinele de make-up?

Buna fetelor si bine v-am regasit si astazi /hihi

Pentru ca abia astept weekend-ul dar si petrecerea Sephora cu Urban Decay m-am gandit sa va povestesc un pic despre cardurile de reduceri si beneficiile care vin o data cu ele, la magazinele mai mari de cosmetice :D. 

O sa va povestesc de fiecare in parte, de cum a functionat la mine si de alte detalii luate de pe site-urile lor.

Melkior:
Ei sunt ultimii la care mi-am facut card pentru ca tot timpul comandam online. Cand am ajuns in magazin (luna asta), domnisoara din magazin mi-a povestit ca daca fac o cumparatura cu o valoare mai mare de 100 lei, imi face si card Melkior si primesc si o oglinda cadou. Si asa am facut :D.

Ce pot face cu cardul?
Primesc 10% reducere la orice cumpar de la ei. Mi se pare super tare mai ales ca au produse bune si preturi accesibile. Acum o sa am preturi si mai mici. Cum se poate si mai bine de atat ma intreb?

Kendra:
De la Kendra ador sa cumpar produse de make-up la preturi bune si de la producatori care imi plac. Unul dintre ei este NYX. Imi mai place ca pentru brandurile Maybelline, Rimmel, Revlon gasesti si alte produse care in afara tarii sunt, insa la noi nu sunt in magazine.
La Kendra ti se elibereaza cardul in baza unui formular completat de tine. Ai la dispozitie 6 luni ca sa faci cumparaturi cu cardul de minim 500 lei. Practic la orice cumperi de la ei trebuie sa le dai cardul pentru a inregistra punctele acolo. Daca nu cumperi de 500 lei in 6 luni nu se intampla nimc. Vei mai primi inca 6 luni pentru asta, insa avantajele vin dupa ce ai trecut de acest prag. Eu tocmai ce am depasit pragul si acum la orice cumparatura pe care o fac la ei, primesc 5% reducere. Cool nu? Iar de ziua mea primesc 15% reducere la orice cumpar. Mi se pare un deal bun mai ales cand ai de cumparat creme de fata sau produse care sunt mai scumpe :). Oricum ar fi, de acum bonul meu de la Kendra va fi mai mic cu 5%.

Sephora:
Nu stiu cate dintre voi stiti insa eu ador Sephora. Imi place tare tare mult. Imi plac si produsele lor dar si ale partenerilor, pe care le gasesc in magazin. De acum cu Urban Decay in Romania e clar ca sunt muuuult mai happy <3.

La Sephora exista doua carduri de loialitate.

Cardul Sephora White: se ofera gratuit in magazin la orice cumparati. Cand va faceti card primiti un card de bun venit si beneficiati de oferte personalizate tot timpul anului (le primiti pe email sau prin sms).  Cumparaturile sunt recompensate (La fiecare 650 de puncte (1 leu = 1 punct) sau la 4 zile de cumparaturi veti primi un Voucher de 10% reducere. Mie mi se pare ca eu primesc tot timpul reducerea de 10% /wahaha. Reducerea este valabila pentru urmatoarea tranzactie. Oferta este valabila 6 luni din momentul emiterii).

Cardul Sephora Black: se primeste in momentul in care ati acumulat cele 650 puncte sau la 4 zile diferite de cumparaturi.
Ce aduce in plus Cardul Sephora Black?
- Vanzari private cu 20% reducere
- Un cadou aniversar la vizita in magazin (nu trebuie sa cumparati nimic). Eu am primit 3 farduri individuale de ochi.
- Oferte exclusive din partea brandurilor si alte surprize. Printre alte suprize astea se numara si invitatia mea la eveniment /wahaha

Eu am cardul Sephora Black si am vazut ca am reducere la orice cumpar din  magazin (pretul de pe bon este diferit fata de cel pe care il vad afisat la produs). Cred ca am 5% reducere la orice cumpar.
In plus...avantajul ca am acest card minunat (sau ca cumpar foarte des de la ei...nu stiu nici eu ce sa spun, insa Who the fuck cares?) am primit SMS cu invitatia la eveniment inainte sa anunte pe pagina lor de Facebook lansarea Urban Decay :D. Deci merg la petrecerea exclusivista si aaaaaaabiaaaaa astept :)). Asa-i ca nu va puteti da seama cat de entuziasmata si bucuroasa sunt de acest eveniment? /wahaha Imi voi putea cumpara paletutele inainte sa apara in magazin. Muhahahahaha :)))).
Fetelor nu va suparati pe mine ca nu vreau sa ma laud insa sunt atat de bucuroasa de acest lucru ca nu ma poti abtine :*.

Marionnaud:

La Marionnaud iti poti face card doar daca completezi formularul in magazin. Nu stiu sa existe o limita de suma la care iti fac card. Mie nu mi-au zis nimic de asta...Ca trebuie sa cumpar de o anumita suma ca sa imi faca card. Imediat cum iti faci cardul, primesti cadou de la ei 50 puncte. La fiecare 100 puncte acumulate  castigi 25 lei pe care ii poti folosi la cumparaturi viitoare. La cumparaturile de ziua ta, Marionnaud iti dubleaza punctele pe care le ai la ei. Cool huh? :)
Iti trimit promotii si oferte exclusive atat prin email cat si prin SMS.

Ce imi place tare mult la ei  (pe langa faptul ca au produsele The Balm - BIG like for that) ca poti folosi cardul oriunde in lume.

Eu mi-am pus toate cardurile in aplicatia VirtualCards pentru Android ca sa nu ma mai plimb cu portofelul plin de carduri :D. Deja nu mai aveam loc...carduri de la make-up si farmacii /wahaha.
Marionnaud sunt singurii care trimit ofertele si prin aplicatia asta si stiu in timp real ce oferte active sunt in magazin. Mi se pare super tare faza asta. Cred ca la strategie pe mediu online, sunt cei mai tari dintre cei mentionati pana acum...sau pe acelasi loc cu Melkior :D.

Ahhh si sa nu uit cea mai tare faza ever... la Marionnaud de pe Magheru primesti un fel de carte de vizita/card de hartie something... care...fiti atente...in fiecare duminica daca mergi la ei si cumperi produse de make-up ai 25% reducere la al doilea produs. OMG :D. Super super cool. Ma entuziasmeaza tare mult vestile astea bune <3.

Douglas:

Cardul il fac in magazin la orice cumparati de acolo, daca completati formularul bineinteles, nelipsitul formular :D.
Ofera bonus de bun venit de 100 puncte. La orice cumparatura facuta acumulezi puncte: 2lei = un punct bonus. La fiecare 200 puncte acumulate primesti cadou un voucher de 20 lei.
La aniversarea zilei de nastere iti ofera 10% reducere.
Primesti tot felul de oferte si reduceri pe email.

Ca sa fiu sincera mi se pare ca au cea mai saracacioasa oferta dintre toti :D. Ar fi putut sa dea si ei mai mult avand in vedere ca au preturi mai mari decat la Sephora (si inainte sa aruncati cu ceva in mine...am verificat si pretul fondului de ten Lancome Teint Idole Ultra 24h dar si la Diorshow Mascara si da sunt mai mari decat la Sephora). I am not bulshitting you :).


Fetelor astea sunt reducerile si cardurile pe care eu le detin in acest moment. Daca postarea v-a fost folositoare, sau daca mai stiti si alte carduri de beauty dati-mi de stire intr-un comentariu mai jos.

Va pup si ne auzim maine cu noutatile de la Sephora.


xoxo /bye