Saturday, June 18, 2016

De ce sa folosesc un primer de ochi

Bună fetelor /hihi

Cu caldura asta de afara ma gandeam cum sa fac sa îmi reziste machiajul. Tot gandindu-ma am avut o revelatie: primer-ul de ochi.

Ce este un primer de ochi?  Este o baza de machiaj care ajuta fardurile sa ramana pe pleoape toata ziulica dar in acelasi timp intensifica si culoarea fardului.

La machiajul meu de astazi, am folosit, in loc de baza pe care o folosesc zilnic (anticearcan și pudra), primerul de la Urban Decay, cel sidefat.

Culorile din paletele de culori mai puțin profesionale, adică pentru consumul propriu nu sunt foarte pigmentate, insa  fetelor cu primerul pe ochi, rozul pe care l-am aplicat este atât de vibrant și frumos și luminos.

Primerul chiar face diferenta!!!! O sa fac zilele următoare un experiment cu un ochi machiat care are Primer și unul machiat care are concelear și pudra. Trebuie sa vedeți asta. 

Nu stiu daca toate primerele sunt la fel insa asta este minunat.

Va puuup fetelor. O zi răcoroasă sa aveti.

xoxo /bye