Tuesday, July 5, 2016

Makeup Original sau Fake?

Buna fetelor /hihi

Astazi m-am gandit sa scriu despre subiectul produse de make up originale sau fake pentru ca are legatura nu numai cu pretul unui produs ci si cu siguranta si sanatatea fiecaruia dintre noi. Am vazut multe fete care isi risca efectiv sanatatea prin folosirea unor produse care nu sunt ok.

Sunt o multime de persoane care vand pe Facebook sau prin alte medii, fie ele online sau offline, produse de make-up. Nu stim sigur daca sunt originale, nu stim daca sunt fake, nu stim daca sa cumparam sa nu.  Mai nou pentru produse fake se spune "copie dupa original".

Personal eu prefer produsele originale sau daca mi se intampla sa nu am bani atunci, ori nu cumpar, ori cumpar ceva din categoria "drugstore" (L'Oreal, Maybelline etc) care au produse destul de bune si care trec niste teste de calitate.

Sursa: shoesobsession.wordpress.com


De ce NU cumpar produse fake :


  • Produsele fake nu stii de unde vin, cine si cum le face
  • Nu sunt verificate de nimeni astfel incat sa stii ca au fost respectate un minim de conditii de siguranta sau igiena
  • Nu sunt testate, astfel incat habar nu ai daca ingredientele iti vor afecta pielea sau nu
  • Nu sunt verificate din punct de vedere al calitatii
  • Etichetele nu au nici o legatura cu ingredientele din produs

Nu ma intelegeti gresit ca nu fac acum o campanie impotriva oamenilor care vand astfel de produse sau a produselor in sine, ci incerc sa va fac constiente ca mai ieftin nu inseamna la fel de bun sau sigur pentru pielea noastra. 

Am avut in trecut astfel de produse si le-am folosit si am fost ok. Nu am patit nimic ce-i drept insa acum este un risc pe care nu mai vreau sa mi-l asum. 

Ideea cu produsele astea "copii" este ca daca ai folosit produsul original stii ca e o copie si nu iti place, daca nu ai folosit produsul original, ai impresia ca copia este buna :). Din pacate cam asa stau lucrurile si ca sa fiu sincera nu am auzit niciodata de o copie care sa fie la fel de pigmentata si buna ca originalul. 

Si pentru ca tentatia de a cumpara produse ieftine de pe net este mare, va las cateva tips & tricks despre cum puteti verifica daca un produs cosmetic (si nu numai) este contrafacut sau chiar expirat.

  • Luati codul de pe cutie sau produs si verificati-l pe Google. Daca produsul este original Google ar trebui sa intoarca cateva informatii despre el (gen Producator, batch etc)
  • Verificati codul pe site-ul http://checkcosmetic.net/
  • Verificati daca sunt expirate pe site-ul http://www.checkfresh.com/

Cam asta as face eu daca mi-as cumpara produse cosmetice de la persoane pe care nu le cunosc sau care au preturi dubios de mici :). 

Voi cum mai verificati daca produsele sunt contrafacute? Folositi astfel de produse? Cum vi se par?

Va pup fetelor si va doresc o zi frumoasa :)

xoxo /bye