Thursday, July 28, 2016

Machiaje de vara - sedinta foto

Buna,

Asa cum povesteam saptamana aceasta in Cum sa ne machiem pentru poze, sambata trecuta am organizat o sedinta foto cu machiaje de vara.

Am avut patru modele pe care le-am machiat colorat si diferit si un fotograf care le-a facut fotografii in parc. A durat aproape toata sambata, am fost un pic contra cronometru insa la final tuturor ne-a placut ce a iesit.



Machiajele de vara le-am facut ghidandu-ma dupa cele de mai jos:


  • M-am jucat cu culorile. Nu am vrut sa fac machiaje nude sau prea inchise.
  • Am aplicat gene false pentru a scoate ochii mai bine in evidenta
  • Nu am folosit tus de ochi pentru a lasa culoarea sa iasa in evidenta. Am facut in schimb conturul ochilor din creion sau fard.
  • Am folosit pudra mai multa pentru a evita luciul fetelor in fotografii
Fetele au fost super ok si au rezistat toata ziua la machiaj (dureaza intre 1h - 1.5 h un machiaj) si s-au simtit in largul lor in fata camerei de pozat. Fotograful este foarte dragut si simpatic si le-a facut sa se simta bine cu cine sunt ele si nu a insistat pe cadre ciudate in care fetele sa nu se simta comfortabil. Ca sa nu va mai spun ca s-a miscat extrem de repede: am facut pozele sambata si luni dimineata la 8.00 le aveam pe mail. E clar ca lucreaza din alt spatiu :). Daca aveti nevoie de poze profesionale, vi-l recomand cu mare drag. 


Va las sa vedeti fotografiile


Lizoo poarta un machiaj colorat Cat Eye cu mov, verde si grena.






Gabi poarta un Smokey Eyes mov 







Gabi poarta un machiaj usor nude, de corectie a ochiului adancit





Oana poarta un machiaj Smokey roz








Ca si invataminte din prima mea sedinta foto, ar fi ca:
  • Ar trebui sa folosesc mai multe farduri mate decat sidefate
  • Sa conturez mai bine fata, inclusiv blush pentru poze (cu toate ca in realitate se vedea foarte bine blush-ul in obraji, in unele poze parca nu se vede deloc din cauza luminii).
  • Sa colaborez cu cineva si pe partea de coafat astfel incat modelele sa fie si machiate si coafate
  • Sa fac poze alb-negru ca sa vad cum se vede machiajul (umbre-lumini pe fata), astfel incat sa fac corectia ochiului mai bine
  • Sa las mai mult timp intre machiaje fiindca e posibil sa dureze mai mult, sau sa se intample ceva ce necesita corectii
Voua cum vi se par machiajele si fetele?