Wednesday, July 6, 2016

Cum transform un machiaj de zi intr-unul de seara in doar 5 minute

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Daca si voua vi s-a intamplat macar o data in viata sa trebuiasca sa iesiti in oras imediat dupa serviciu sau alte activitati si a trebuit sa va refaceti machiajul repede, inseamna ca aceasta postare este pentru voi :).

Eu parca tot timpul sunt pe repede inainte si nu o data mi s-a intamplat sa am chestii dupa program si sa trebuiasca sa imi fac un retus/refresh al machiajului destul de repede.



Cum fac?


  1. Folosesc servetele si pudra pentru a elimina excesul de sebum care s-a adunat din intreaga zi
  2. De cele mai multe ori aplic blush in obraji. Pentru ca vorbitul la telefon dauneaza grav blush-ului din obraji :)))), seara trebuie sa mai aplic pentru ca nu prea se mai vede. este stiut ca blush-ul reimprospateaza fata si o arata mai odihnita
  3. Imi conturez ochii cu un tus negru, fard negru sau creion negru.
  4. Pun un ruj rosu pe buze
Si sunt gata de petrecere :). 

Toate astea nu imi iau mai mult de 5 hai 10 minute si arat ca si cum m-as fi machiat de la 0 atunci :).


Voi ce alte trucuri mai stiti si folositi pentru a transforma un machiaj de seara intr-unul de zi? 

Va pup fetelor

xoxo /bye