Monday, July 18, 2016

Machiaj pentru piscina si testarea produselor waterproof

Buna fetelor,

In weekend-ul ce tocmai a trecut m-am gandit sa ma machiez pentru piscina si in acelasi timp sa testez si produsele waterproof, sau pe romaneste rezistente la apa.

Nu sunt adepta machiajului la piscina, si nu pentru ca as avea ceva impotriva acestui lucru ci datorita faptului ca sunt ca un peste in apa si ma balacesc cat e ziua de lunga. Dar pentru ca mai nou imi place sa testez produse, am zis sa incerc si sa vad ce iese.



In machiajul pentru piscina am folosit doar 3 produse (asta dupa ce mi-am demachiat si tonifiat pielea inainte de machiaj):


  • Crema pentru protectie solara de la Radiant (50+). Este si colorata si cam arata ca un fond de ten. 
  • Gel Eyeliner de la Essence in nuanta maro
  • Rimmel Mega VOLUME COLLAGEN Waterproof de la L'Oreal



Fiecare produs din cele enumerate mai devreme se lauda a fi waterproof. Ei bine le-am si testat. Cititi in continuare pentru a vedea cum s-au comportat.

Cam asa arata machiajul. Nu stiu cat se vede de clar insa se vede crema pe fata si ochii cat de cat conturati.

Pot spune ca primul produs care "a fugit" de pe fata in prima jumatate de ora a fost crema. Nu am mai simtit-o absolut deloc pe piele. Norocul meu a fost ca am fost la Therme si era acoperit pentru ca altfel soarele a fost destul de puternic chiar daca a fost vant.

Produsele de la ochi au rezistat pana acasa insa la un moment dat am tot innotat cu capul in apa si s-a mai intins din produs, din ambele as putea spune. Le mai gaseam pe sub ochi, le stergeam si continuam.

Dupa cum spuneam produsele au rezistat unui test dur: am innotat destul de mult cu capul prin apa. Acum nu stiu daca de la apa aia termala sau de la produse ma usturau un pic ochii. Nu m-am frecat la ochii, o parte din produse au mai curs insa a mai ramas ceva si la ochi. 

Au trecut testul? Din punctul meu de vedere si da si nu. Au trecut pentru ca dupa 5 ore inca mai vedeam urmele pe la ochi. Nu pentru ca am tot sters zona de sub ochi.

Sunt tare curioasa sa incerc si creioanele de la Make Up For Ever, sa vad cum sunt. 

Voi va machiati la piscina? Ce produse waterproof folositi? Le-ati testat in apa?