Thursday, June 16, 2016

Review antiperspirant natural

Buna fetelor /hihi

Astazi m-am gandit sa va povestesc despre o chestie super tare pe care am descoperit-o de curand: piatra de alaun.

Am tot incercat de-a lungul anilor tot felul de antiperspirante care isi faceau efectul pana la un moment dat, dupa care parca simteam cum se amesteca mirosul antiperspirantului cu miros de transpiratie. Which is horrible!!!!! Nu va ganditi ca miroseam super tare a transpiratie insa eu am un nas fin si nu suport mirosurile "nelalocul" lor ca sa zic asa :).

Am scapat de aceasta problema usor cu aceasta minune naturala numita piatra de alaun.

Piatra de alaun este o piatra naturala care se sfarama si apoi se modeleaza cu ajutorul apei in forme de deodorant stick. Ca sa poata fi folosita, pielea sau piatra ar trebui umezite inainte. Daca e uscat nu se transfera nimic pe piele.

Piatra de alaun nu inhiba transpiratia naturala a corpului. Ce inseamna asta? Inseamna ca, corpul va transpira insa nu va mai mirosi deloc.

Piatra de alaun nu se foloseste doar pentru a opri mirosurile neplacute ale transpiratiei ci si pentru a inchide rani, dupa ras, de exemplu.

Sursa: http://www.petiteprovence.ro/
Eu aveam la subrat un folicul inflamat/infectat din cauza epilatului si aceasta piatra a reusit sa inchida rana respectiva si sa o vindece. Numai pentru asta si tot as folosi-o in continuare. Parca ajuta foliculii dupa epilat.


Mai jos gasiti cateva beneficii luate de pe site-ul de unde am cumparat aceasta piatra:

- Inchide porii pielii;
- Opreste sangerarea in cazul taieturilor;
- Este antibacterian - opreste proliferarea bacteriilor (mai ales care ne provoaca mirosul neplacut de transpiratie);
- Este hipoalergen - se poate folosi si de catre persoanele care au pielea sensibila;
- Nu contine parfum sau alte chimicale care pot dauna corpului.


Piatra de alaun nu are miros. Mie pentru ca imi place sa miros fresh, folosesc prima data piatra umeda la subrat, dupa care dau cu un spray frumos mirositor...cred ca Nivea ceva cu black &white. Ma dau in combinatia asta dimineata la ora 6.30 si seara la 21.00-22.00 inca miroase fresh si frumos. Is it cool or what?

Antiperspirantul a costat 16 lei si am inteles ca tine cam 2-3 luni. Eu am cam o luna de cand il folosesc zilnic si inca mai are. Ahhh vedeti sa stergeti piatra dupa ce o folositi ca daca ramane umeda, se consuma mai repede :).

Am facut comanda aici: http://www.petiteprovence.ro/ iar comanda a venit a doua zi cred si nici nu am platit transport pentru ca am avut mai multe produse comandate. De fapt am avut-o pe colega mea (care mi-a recomandat piatra aceasta) care face comanda de mult timp pe acest site si care a ajuns sa cunoasca pe cel care se ocupa de site-ul mai sus mentionat, dar nu cred ca daca comandati nu o sa fie la fel de profi ca si in cazul de fata :).

Overall imi place tare mult piatra: este eficienta, ieftina, antiseptica si face mai mult decat m-am asteptat sa faca :).

Voi ce parere aveti? Ati auzit de piatra de alaun pana acum? Ati folosit-o? Dati-mi de stire printr-un comentariu la aceasta postare.

Va pup fetelor.

xoxo /bye