Friday, June 17, 2016

Ce nu se spune despre Contouring

Buna fetelor /hihi

Astazi m-am gandit sa va zic cate ceva despre Contouring si despre ce nu vorbeste nimeni, dar poti sa afli doar daca participi la un curs.

Daca sunteti pasionate de make-up si urmariti tot felul de tutoriale pe YouTube stiti despre ce vorbesc. Si eu am fost la fel: m-am uitat la tutoriale si am inceput sa fac singurul contouring pe care l-am vazut in toate tutorialele. Fix "Monkey see...monkey do"...  Cand am ajuns la curs si am invatat geografia si corectia fetei mi-am dat seama cat de mult greseam. 

Scopul contouring-ului este sa creeze pe fata umbre si lumini (volume) astfel incat prin machiaj sa ajungem la forma ideala a fetei: forma ovala. 

Contouring-ul NU se face la fel pentru fiecare tip de fizionomie. Daca vreti sa scriu si despre corectii fata prin contouring pentru fiecare tip de fizionomie, lasati-mi un comentariu mai jos si ma apuc de scris :). 

Sursa: Youtube.com


Cand sculptam fata prin efectul de lumina sau conturare a trasaturilor (CONTOURING), trebuie sa tinem cont in principal de un singur lucru, lucru care nu ni-l spune nimeni :-(... exista doua tipuri de fete:
  • Fata plina (fata rotunda, ovala, inima)
  • Fata scobita (fata triunghiulara, patrata sau diamant)
Fetele pline se contureaza  iar fetele scobite se lumineaza. Asta nu inseamna ca fetele scobite nu se contureaza deloc insa trebuie sa faceti o mica analiza a fiecarei fizionomii si sa stiti cam cum vreti sa arate. Nu-i asa ca-i simplu? 

De exemplu, eu am fata ovala dar care este destul de scobita. Aici puteti vedea un machiaj si fizionomia fetei mele. 

Ce faceam eu dupa ce m-am uitat pe YouTube la tutoriale? Imi conturam golul de sub pometi...ca da era gol...deja aveam umbra bine conturata insa o conturam si mai tare de imi scoteam pometii extrem de mult in evidenta. Aratam fix ca o vrajitoare /wahaha 

Dupa curs am aflat de fapt ca fata mea nu are nevoie de contouring/umbre deoarece acestea se vad destul de proeminent, insa are nevoie de iluminare. Imi place totusi sa imi mai conturez nasul cand imi fac machiaje de seara. La asta nu renunt :D. Dar credeti-ma cand va spun ca arat altfel acum :)))). Din ciclul...less is more asa si eu :). 

Ca sa ne intoarcem la fetele pline, acestea au nevoie de umbre pentru a crea relieful ala fain al fetei si machiajul 3D  si pentru a ajunge la forma ovala a fetei. 

Inainte sa inchei aceasta postare, va rog fetelor nu conturati fata cu bronzer . It's a big NO NO. Daca faceti asta, veti avea un contouring portocaliu pentru ca bronzerele de obicei sunt calde si au subton portocaliu. Deci don't do it...please :). 

Si ca sa inchei rolul conturarii este de a aduce in fata, de a evidentia, mari zonele pe care le iluminam si de a duce in spate, micsora, ascunde zonele pe care le conturam. 

Voi ce ati mai vazut in tutoriale pe YouTube dar care aplicat la voi nu va avantajeaza? Ce trucuri ati mai vazut care chiar nu se pot face ever? :))))

Va pup fetelor si va doresc un sfarsit de saptamana minunat :)

xoxo /bye