Wednesday, June 1, 2016

Pareri, idei, retrospectie dupa Scoala de Make-Up

Bună fetelor /hihi

Nu am mai scris pe blog de o vesnicie... :-(. Imi pare rau ca nu am mai apucat sa scriu insa am avut o gramada de evenimente în viata mea care nu mi-au mai lasat nici pic de timp liber.

Sper ca va bucurati de prima zi de vara si aveti o zi a copilului plina de surprize /wahaha și ca nu sunteți foarte supărate pe mine ca nu am mai postat de mult.

Pentru ca de curând am terminat cursul de Make-up Începători de la DallesGo, am zis sa scriu câteva rânduri cu ce am rămas din și dupa curs :-).
Sa incepem zic!

Pai în primul rand am rămas cu tehnici de machiaj, care se pot aplica oricui si care vor ajuta persoanele machiate sa intensifice anumite trasaturi si sa le estompeze pe altele.

Apoi am învățat sa fac corecția ochilor și a fetei. Asta mi-am dorit foarte mult sa învăț,  și mă bucur ca acum nu îmi mai machiez toate prietenele la fel:-D. Deci fetelor va aștept la machiaj.

Am învățat sa folosesc o cantitate mult, mult mai mica de produse și acum îmi dau seama mult mai bine de cum arata o fata bine machiata versus o fata încărcată de machiaj.

Cu ce am mai rămas de la curs....ahh...un lucru important: anticearcanul trebuie folosit în cantități foarte mici fiindcă altfel se strânge în ridurile fine de sub ochi si persoana machiata va arata tare ridata chiar daca in mod normal ridurile de expresie nu sunt vizibile.

După cum știți din postari mai vechi ale mele, mă uitam la foarte multe tutoriale pe YouTube. Ei bine dupa curs și făcând machiaje corecte am realizat ca tona de fond de ten si anticearcan și iluminator pe care le folosesc feteleYouTube nu ar arata deloc bine la o lumina de zi, sau chiar de seara. Ele sunt ajutate de camera video si de filtrele speciale pe care camerele lor video le au.

Trucurile folosite de vlogerite pe YouTube nu sunt întotdeauna ok și în regula pentru ten și chiar dacă se vede ok la final, nu știi ce edit a avut video-ul respectiv sau cât rezista trucul respectiv pe fata...Deci don't do it... Mai ales dacă mergeți la birou, școala,  în oraș etc. Sa nu va treziți cu vreo trăsnaie sa se uite lumea la voi ca la clovn /wahaha. Deci aveti grija ce incercati!

Am realizat ca un preț care pare mai bun pentru un curs de machiaj nu e neapărat mai bun.
Sa va explic și de ce: când m-am înscris la DalesGo am plătit cursul de începători cu reducere 40%, asta însemnând ca am plătit 1500 lei. Eu credeam ca acest curs cuprinde programa ca si cursurile de la alte scoli mai scumpe insa nu e chiar asa.
Celelalte cursuri faine erau în jur de 3000 lei. Diferența e asa: La DallesGo practic cursurile se împart în doua, începători și avansați. Practic ce se face la DallesGo în doua cursuri faceți la alta scoala intr-un singur curs și intr-un timp mai scurt de 6 luni. Deci cumva prețul este același,  avantajele altor cursuri fiind ca se termina mult mai repede (daca mai stiti alte avantaje la alte scoli, va invit sa lasati un comment mai jos).
Ce nu mi-a spus nimeni la inscriere sunt informatii despre pensule (și nici eu nu am întrebat fiindcă am dedus ca pensulele ți se oferă la curs ca sa faci machiaje)...Ei bine nu au fost incluse și fiecare a trebuit sa vina cu pensulele lui. Eu am avut pensule însă altfel era un cost pe care eu  nu îl luasem în calcul pentru ca nu a fost menționat nicăieri. 
Diploma de Make-Up Artist nu se ofera la DallesGo decat dupa ce faci si cursul de avansati. Dupa cursul de incepatori primesti doar diploma de participare. 

Daca vreti sa va inscrieti la o scoala de Make-up puteti merge in prima faza ca model la cursurile lor si apoi daca va place scoala, profesorul si rezonati cu ceea ce se intampla acolo, puteti face alegerea de a merge la scoala respectiva :). 

Ca sa inchei cu subiectul pret si scoala de Make-up, vreau sa va spun doar sa va informati bine inainte si sa luati decizia bazata pe ce anume va doriti de la cursul respectiv...pretul nu ar trebui sa fie de referinta.

Cel mai important pentru mine a fost, sa descopar ca pe langa tehnici exista si creativitatea /wahaha. Stiu o sa radeti la asta insa atunci cand mergi prima data la curs, ai tendinta sa te focusezi si sa aplici intru totul ceea ce ai invatat...lucru care omoara creativitatea. Ei bine, pastrati-va creativitatea, permiteti-va sa gresiti (o perioada) pentru ca nimeni nu s-a nascut invatat iar profii au o gramada experienta in spate. Ganditi-va ca daca si voi ati face asta zi de zi, cat de bine ati face-o!

Pana la urma fetelor, indiferent de ce machiaj faceti, de faptul ca respectati regulile sau nu, arta machiajului nu ar fi ajuns aici daca nu "ar fi gresit" nimeni. Asigurati-va doar la finalul machiajul ca acesta arata armonios si pune trasaturile fetei in evidenta. 

Fetelor va doresc o vara frumoasa și sper sa revin cât mai curând cu postari noi către voi
xoxo /bye