Tuesday, June 21, 2016

Cum îmi corectez machiajul fără sa mă demachiez

Buna fetelor /hihi

Astazi a inceput o noua saptamana de lucru :)))). Parca ieri a fost duminica...luni...stiti voi :))). Pentru ca nu de putine ori mi s-a intamplat sa imi gresesc machiajul, si era tarziu si trebuia sa plec de acasa, m-am gandit ca poate mai sunt persoane ca si mine care au nevoie de un sfat, doua, de cum sa isi corecteze machiajul usor si repede. Ultima mea astfel de experienta a fost duminica cand am vrut sa ma machiez pentru poze insa nu prea a iesit :))))...se mai intampla, ce sa zic :)))).

Greseala pe care o faceam eu inainte de cursul de machiaj era sa demachiez sau sa sterg locul respectiv cu servetel umed. De ce nu e bine sa faci asta? Pentru ca o data stergi, iar apoi trebuie sa vii cu toate produsele folosite inainte astfel incat sa uniformizezi locul cu restul fetei...ca sa nu mai vorbim ca fondul de ten "nu va face priza" foarte bine cu tenul fara o baza de machiaj buna (cand am dat cu servetelul umed am sters si toata baza folosita).

Sursa: Youtube.com


Nick ne-a tot repetat de-a lungul cursului ca "Radiera Make-Up Artistului este fondul de ten". Chiar e super tare asta pentru ca daca ai gresit ceva, ti-a picat fard colorat pe fata, ai facut orice machiajului...vii cu putin fond de ten peste, il blenduiesti bine si fixezi cu putina pudra. Works like magic /blush

Credeti-ma ca functioneaza foarte bine, se rezolva repede si fara multe batai de cap :). Si daca nu ma credeti), testati si lasati un comentariu mai jos de cum a fost :).

Deci daca ati gresit machiajul azi, don't worry...fondul de ten acopera tot :).

Un alt sfat util pe care l-am vazut si prin diferite tutoriale este sa machiezi intai ochii si apoi sa pregatesti fata. Astfel, dupa ce ai machiat ochii, stergi cu putina apa micelara tenul ramas nemachiat, asiguri tonifierea si hidratarea tenului si abia apoi te dai cu fond de ten. Pare dragut nu?

Testazi, jucati-va si vedeti ce functioneaza pentru voi :). Si spuneti-ne si noua printr-un comentariu la aceasta postare ce alte trucuri mai stiti sau ati testat care corecteaza machiajul facut gresit :).

O zi frumoasa fetelor si o saptamana fun :).

xoxo /bye