Tuesday, June 21, 2016

Machiajul pentru ochii adanciti

Buna fetelor /hihi


Am zis sa incep sa mai pun si alte chestii pe blog, astfel ca m-am gandit sa incep cu un machiaj facut ieri, cu corectia ochiului adancit...pentru ca eu am ochii adanciti :). Ce inseamna de fapt ochiul adancit? Inseamna ca pleoapa mobila este afundata iar arcada este destul de proeminenta.

Corectia am facut-o prin tehnica creionului peste care am adaugat fard (creionul se fixeaza intotdeauna cu un fard pentru a rezista cat mai bine si pentru a ramane acolo unde l-am pus de la bun inceput :).

Cum vi se pare machiajul?




Produse folosite:

Fata:
~Fond de ten: Radiant Natural Fix - 02 Caramel
~Anticearcan: Maybelline Dream Lumi Touch - 02 Nude
~Pudra: Rimmel Silky Loose - 001 Transparent (under the eyes)
             MAC Studio Sculpt -Light
~Bronzer: Sephora Sun Disk
~Blush: MAC Mineralize Blush - New Romance
~Iluminator: The Balm - Mary-Lou Manizer
_________
Sprancene: Catrice Eyebrow set
_________
Ochi:
~Primer: Urban Decay - Eden
Farduri de ochi:
~Too Faced Chocolate Bar- White Chocolate, ~Champagne Truffle, Creme Brulee
~The Balm Meet Matt (e) - Matt Gracia & Matt Singh
~Melkior - Volcano
Contur ochi:
~Essence Kajal Pencil - 08 Teddy
~Inglot AMC Eyeliner Gel - 90
Rimel: Too Faced - Better Than Sex Mascara
_______
Buze:
~Inglot Sleek - 56