Monday, August 8, 2016

Review masca exfolianta cu castravete 7th Heaven

Acum ceva timp, am cumparat Masca Exfolianta cu Castravete de la 7th Heaven care e special facuta pentru tenurile mixte sau grase. Fiindca am avut o sensibilitate crescuta a pielii in ultima vreme, abia aseara m-am incumetat sa o folosesc, iar astazi m-am si apucat de scris  impresii si pareri despre acest produs.





Compania Montgane Jeunesse produce aceste masti 7th Heaven din ingrediente naturale si netestate pe animale, de aproximativ 30 ani. Produsele lor se gasesc in mai toate supermarketurile si hipermarketurile din Romania.



Masca exfolianta cu castravete este potrivita pentru tenurile normale, mixte si grase. Masca este de tip peel-off, adica dupa ce s-a uscat pe fata cu o simpla actiune de a "decoji" masca, aceasta se ia imediat de pe ten fara sa fie nevoie sa clatiti sau sa curatati cu alte produse.


Cateva dintre beneficiile mastii:

- curata in profunzime
- reintinereste si relaxeaza tenul
- improspateaza tenul
- curata si detoxifica tenul
- indeparteaza impuritatile.


Imi place ca: 

- se curata foarte usor de pe fata, fara niciun fel de efort
- lasa tenul curat si luminos
- se vede o usoara detoxifiere si curatare in profunzime a tenului


Nu imi place ca:

- are un miros puternic de alcool, De cum am deschis plicul, ochii au inceput sa imi lacrimeze. Cand se usuca, nu mai miroase a alcool insa pana atunci abia am respirat pret de cateva minute.

Din punctul meu de vedere, raportul calitate-pret este unul destul de bun. Pretul unui astfel de plic este in jur de 7 lei. Pe ten se vad diferentele de dinainte de masca si dupa masca si e clar ca se simte mult mai curat. Mi-ar placea sa incerc si alte produse de la ei, insa pe acesta cu siguranta nu il voi mai achizitiona datorita efectelor neplacute pe care le-am avut cu mirosul.

Voi ati folosit mastile 7th Heaven? Cum vi se par? Ati avut si voi aceeasi problema cu aceasta masca? Scrieti-mi intr-un comentariu cum vi se par si daca si voi ati intampinat vreun efect neplacut.