Wednesday, June 22, 2016

Cum fac fondul de ten fluid și lejer pentru vara

Buna fetelor /hihi

Bine v-am regasit si astazi :). Ma tot gandeam sa scriu despre un super tip & trick pe care l-am aflat mai demult si pe care, in ultima vreme il folosesc in fiecare zi :).

Pentru ca este vara si ne dorim un machiaj lejer cu cat mai putine produse pe fata, si daca sunteti ca mine si nu prea va place senzatia de BB Cream pe fata, probabil cautati solutii peste asta...nu mai cauta fiindca mai jos am solutia :). Vezi aici experienta mea cu BB Cream-ul.

Ei bine fetelor, eu folosesc tot timpul fonduri de ten pentru ten mixt sau gras care sunt mai dense decat cele pentru ten uscat (cele din urma fiind mult mai fluide si avand o acoperire mica). Am citit acum ceva timp, doua din cartile lui Kevin Aucoin (un Make-Up Artist foarte cunoscut la Hollywood) si intr-una din carti (nu mai stiu exact care :D) povestea ca pune putina lotiune tonica peste fondul de ten pe care vrea sa il aplice pe fata si astfel creeaza un efect mult mai natural si o acoperire lejera a tenului.

Sursa: www.offset.com


Cum e de fapt? Aici v-am povestit de lotiunea tonica pe care o folosesc in ultimul timp si care nu imi usuca tenul. Tot in postarea respectiva povesteam ca imi place ca pot doza bine cantitatea pe care o aplic pe discheta. Acelasi lucru se intampla si cu fondul de ten. E ok ca pot doza foarte putina lotiune tonica pentru ca nu e ok sa fie nici prea multa (o sa vedeti voi cum functioneaza doar testand). Pun putin fond de ten pe paleta de mixat si apoi adaug un strop de lotiune tonica peste. Le amestec si aplic totul cu Beauty Blender-ul. Fetelor va spun ca nici nu se vede ca am fond de ten pe fata, insa in acelasi timp am tenul ala flawless (oare cum se zice la asta in romana???) pe care ni-l dorim tot timpul.

Am mai observat ca in anumite momente cand aplic fondul de ten + lotiunea tonica,  nasul nu se mai ingrasa atat de mult. Poate o fi doar in capul meu...dar parca se vede o diferenta :).


Voi ce tips & tricks din Make-up mai stiti? Ati incercat-o pe asta cu lotiune tonica? Daca nu, si totusi incercati, scrieti intr-un comentariu mai jos cum vi se pare :).

O zi minunata sa avem :)

xoxo /bye