Wednesday, March 23, 2016

Make-up la ski

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

A venit in sfarsit si postarea de care tot vorbesc de cateva saptamani :). Va spuneam in alte postari ca am avut si eu in sfarsit vacanta si am ales sa plecam la ski in Austria. Daca nu ati fost, mergeti in valea Zillertal pentru ca este absolut superb.

Cu cateva zile inainte sa plec, o colega tocmai se intorsese de la ski bronzata pe jumatate de fata (pe jumatatea superioara a fetei a avut ochelari de ski si cumva i-au protejat pielea). Noroc cu ea ca mi-a spus ca imi trebuie crema de protectie solara pentru ca nu as fi stiut sa iau.

M-am tot uitat la diferite BB cream-uri care aveau protectie solara 30 insa la cum imi stiu eu tenul ca luceste toata zona T dupa cateva ore nu am vrut sa ma risc cu BB cream, mai ales ca nu am vazut sa existe BB cream pentru ten mixt sau gras. Ca ultima instanta am zis ca merg la Kendra pentru a-mi lua BB Cream-ul de la Revlon pe care eventual l-as fi putut amesteca cu un fond de ten.

Ei bine, cand am ajuns la Kendra...alta treaba. M-am dus direct si am intrebat de creme cu protectie solara mare si o doamna tare draguta de acolo mi-a aratat doua creme de la Radiant (una cu SPF 30 si alta cu SPF50). Si pentru ca mi-a vazut nasul super lucios mi-a recomandat inca doua produse de la Radiant ( o crema matifianta si un fond de ten fara ulei). Preturile erau cam 80-90 lei fiecare produs insa aveau o oferta la produsele si le-am platit pe toate trei cu 25% reducere.

Am incercat sa imi iau la mine cat mai putine pensule si produse de Make-Up dar astea trei au fost printre ele. Intre timp au venit si pensulele de travel Morphe :D pe care nu le-am folosit in concediu ca nu le aveam...insa abia astept sa le folosc :-D.
Oricum mi-am dat seama ca faza asta ca nu iau pensule multe cu mine, e degeaba intr-un fel pentru ca oricum pe unde ma opresc imi cumpar unele noi /wahaha

Indiferent de vremea de afara (doua zile am avut ninsori mari si ceata si umiditate si doua zile am avut super soare), machiajul meu a rezistat pana seara. Nasul imi mai lucea un pic dupa 5-6 ore insa nu asa de mult ca inainte. Pentru ca atat fondul de ten cat si crema cu protectie solara sunt foarte dense a trebuit sa folosesc putin din fiecare si le-am amestecat pe amandoua pentru ca se vedea mai bine.

Ce produse am folosit la ski?

Dupa demachiere si tonifiere am aplicat crema de la Radiant pe toata fata. Crema asta trebuie data in cantitati foarte foarte mici deoarece altfel ramane alba pe fata. Crema se numeste Shine Control Moisturizer Oil Free. Imi place ca are pompita si se poate doza foarte bine cantitatea de produs. Eu am observat ca zonele care nu sunt grase de fel se usuca destul de tare cu crema asta, astfel incat ma dadeam doar in zona T cu ea si in rest cu o crema de hidratare pentru ten mixt.

Sursa: http://radiant-professional.com/

Dupa cum spuneam mai sus am amestecat crema cu factor de protectie 50 si fondul de ten. Ca sa fiu sincera, impreuna incarca foarte tare tenul. Dupa cursurile de make-up, acum privind in urma, imi dau seama ca foloseam si cam mult produs :))). Dar tot incarca... pentru ca sunt foarte dense amandoua.


Sursa: http://radiant-professional.com/

Scuzati pozele insa sunt luate de pe site-ul lor oficial :))). Ar fi putut sa le prelucreze si ei mai bine :))).

Anticearcanul l-am folosit pe cel de la Sephora cu acoperire mare care imi place tare mult.


Am fixat totul cu pudra translucenta matifianta de la Catrice.

La ochi am folosit primerul de la Urban Decay pe care l-am primit cu paletele de make-up. Ca fard am folosit paleta Naked 1 si Chocolate Bar de la Too Faced. Fardurile au rezistat pe ochi pana seara cand le-am demachiat.

Mi-am mai cumparat si un Rimmel Waterproof de la L'Oreal care chiar e rezistent la apa insa nu imi place ca nu imi aseaza genele cum trebuie. Parca nu nimeresc niciun rimel din gama asta affordable care sa imi faca genele asa cum le fac celelalte /no
Astfel am ajuns sa ma dau mai intai cu rimelul de la Collistar si apoi aplicam un al doilea strat de L'Oreal :). A functionat bine asa.

Am folosit si Eyeliner gel negru si maro de la Essence. Sunt waterproof si nu se strang, scurg sau altceva si in plus sunt si usor de transportat fiind creioane retractabile. Din Viena am mai cumparat un eyeliner gel de la L'Oreal insa nu mi s-a parut asa intens ca si culoare si nu prea l-am folosit. Ce-i drept rezista pe ochi toata ziua insa trebuiesc aplicate mai multe straturi ca sa isi intensifice culoarea.


Am folosit bronzerul de la Sephora care se poate aplica si pentru contouring. Astfel ca nu am mai luat dupa mine si paleta de contouring si bronzerul.

Am folosit Blush-ul de la MAC si am mai cumparat o nuanta a aceluiasi tip de blush :D. E putin mai inchisa insa este superba. Imi plac blushurile mineralize de la MAC pentru ca au si particule stralucitoare si astfel nu a mai trebuit sa imi iau si iluminatorul cu mine.


Pe buze in primul rand m-am dat cu un balsam hidratant iar apoi cu gloss.

Deci fetelor daca stau sa ma gandesc chiar nu am avut deloc multe produse la mine :). Sunt tare mandra ca am reusit sa iau cat mai putine produse de make-up pentru ca data trecuta cand am plecat in concediu, am avut portfardul si pensulele in rucsac care era mai greu decat rucsacul lui Lucian (si el avea laptop, tableta si alte cele)...deci va imaginati cate am avut cu mine /sweat

Machiajul dupa cum v-am spus a rezistat toata ziua. Nasul tot a lucit dupa niste ore cu toata crema mea matifianta, insa nu a lucit asa de tare cum se intampla in mod normal.
Intr-o zi am fost la piscina fara sa ma demachiez, bine nu am intrat cu capul sau fata in apa, insa...am fost la sauna umeda :)))) I am a crazy...something :)))) si cand am ajuns in camera machiajul era la locul lui :)))). Ce parere aveti despre asta? Nu a curs nici macar fardul de pe pleoape. Super tare.

So...am avut putine produse la mine, a rezistat machiajul toata ziua, nu am aratat palida si incercanata :)))...eu zic ca a fost foarte ok. Mission accomplished :D.

Voi ce produse luati cu voi in vacanta? Cum va machiati la ski/zapada?

Va pup si va doresc o saptamana cu soare si cu primavara :). Sa vina primavara zic :-D.

xoxo /bye