Friday, March 18, 2016

Curs de Make-Up - Ziua 3

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Am tot zis ca o sa scriu articolul cu Make-up la Ski inaintea astuia insa nu am apucat, astfel ca azi va povestesc despre cum a fost aseara la curs, ce am invatat si ce mi-a placut si o sa revin ulterior cu o alta postare despre ce produse am folosit la ski si cum le-am facut sa reziste la conditii dure (nins, soare, timp indelungat).

In primul rand vreau sa incep cu faptul ca am invatat un milion de chestii si sunt tare recunoascatoare ca am ales cursurile de la DallesGo cu Nick Barna care este minunat. Te invata foarte multe lucruri si iti raspunde la toate intrebarile, chiar daca stie ca o sa urmeze si lectia respectiva si tu cumva il intrebi de altceva ce nu are legatura neaparat cu cursul din seara respectiva.

Ieri am invatat despre baza de machiaj si am si aplicat ce am invatat pe modelele pe care cei de la DallesGo ni le-au adus pentru asta. Mai jos puteti vedea si o poza cu programa cursului pe care o gasiti aici ca sa intelegeti despre ce a fost vorba.


Nick ne-a povestit despre primere si despre faptul ca primerele se aplica dupa ce s-au facut pasii de ingrijire (ceea ce include si hidratarea cu o crema in prealabil). Say whaaaat? /sweat. Eu o faceam total gresit. Puneam direct primerul pentru ca aveam impresia ca tine loc si de crema :). Now I know :D.

Stiati ca primerele sunt de doua feluri? Ei bine ele sunt primere de corectie culoare (verde care corecteaza tenul rosiatic sau mov care corecteaza tenul palid-galbui) dar si primere pentru textura (pori dilatati, ten uscat).

L-am mai intrebat pe Nick legat de primerele pe baza de silicon si fondurile de ten cu acoperire mare daca e ok sa le aplici zilnic pe fata. Povestile pe care le auzisem eu despre asta era ca e foarte nasol pentru piele sa lasi atat siliconul cat si sa acoperi tenul cu fond de ten pentru ca nu mai respira tenul si mai stiu eu ce se intampla. Ei bine fetelor, sa stiti ca nu este nici o problema in a aplica zilnic primer pe baza de silicon sau daca aveti probleme cu tenul, fonduri de ten cu acoperire mare, atata timp cat seara va demachiati bine si nu ramane nimic pe ten.

Am mai aflat ieri ca exista mai multe tipuri de fond de ten (fluid apos, fluid crema, compact, stick) si pentru ce tipuri de ten se folosesc fiecare dar si ce tip de pensula se foloseste pentru fiecare tip de fond de ten astfel incat sa avem cele mai bune rezultate :).

L-am mai intrebat pe Nick despre fondurile de ten care par ca nu intra in piele si se iau pe degete cand pui mana pe fata (eu aveam problema asta cu Accord Parfait de la L'Oreal). Ei bine,problema nu e a fondurilor de ten (exact...ati citit bine) /XD ... ci ar putea fi mai multe cauze. O cauza ar putea fi crema care e folosita ca baza de machiaj care nu face un fel de priza cu fondul de ten. O alta cauza ar fi ca am folosit prea mult fond de ten iar o alta cauza ca fondul de ten nu a fost blenduit bine. Deci daca si voua vi s-a intamplat verificati care este cauza pentru asta :).

Am aflat despre corectoare si rolul lor dar si cum se aplica. Despre cum se aplica pudra corect pentru a fixa fondul de ten si corectorul.

Cea mai tare faza a fost cand mi-am dat seama ca foloseam extrem de mult produs pe fata. De ce poate va intrebati... ei bine pentru ca nu stiam ca se foloseste asa putin :)))). Dupa seara de curs e clar ca stiu mult mai multe si machiajul meu de azi arata waaaaaaaay better than it used to /wahaha. De exemplu astazi am folosit doar un sfert din cantitatea de fond de ten pe care o foloseam de obicei si tenul meu arata super bine si tot ce era de acoperit s-a acoperit super ok.

Sunt foarte entuziasmata de tot ceea ce am invatat pana acum. Imi dau seama cat de gresit faceam totul inainte...cand credeam ca fac bine. Si am citit si Manualul de Make-up al lui Bobbi Brown, insa pana nu iti explica cineva si iti spune tips&tricks despre cum se face...nu prea iese asa cum ar trebui.

Deci daca de la Cursul 3 aflu atat de multe lucruri esentiale si care ma ajuta sa identific nevoile tuturor tipurilor de ten, ma intreb ce alte lucruri minunate pot afla in celelalte cursuri ce urmeaza. Ce altceva mai pot afla de care nu sunt constienta acum? Cum se poate si mai bine de atat?

Deci fetelor daca va ganditi sa mergeti la un curs de make-up si nu stiti ce sa alegeti, poate vreti sa luati in considerare si varianta cursului de incepatori de la DallesGo sub indrumarea lui Nick.

Fetelor va pup si va doresc un sfarsit de saptamana minunat, plin de soare si caldura :-*.

xoxo /bye