Thursday, December 3, 2015

Ce mi-am cumparat de Black Friday si ce strategie am avut?

A venit si Black Friday (vreo doua weekend-uri la rand) si a si plecat :). Pentru ca de obicei se isca o frenezie globala cu privire la Black Friday, m-am gandit sa va scriu si eu ce mi-am cumparat, care au fost reducerile si ce firme au avut reduceri dar si strategia mea de Black Friday.



Primul Black Friday de pe 22 noiembrie m-a gasit cumparandu-mi de pe www.makeupshop.ro. Pentru ca ma uit pe acest site frecvent, am vazut ca intradevar au pus reduceri de Black Friday si nu au marit preturile inainte ca mai apoi sa le scada in ziua cu pricina.

Ce mi-am cumparat de acolo? Ei bine mi-am luat niste glittere de la Glazel Visage cu 9.5 lei bucata fata de 19.5 lei pretul normal. Si inca o pensula pe care mi-am dorit-o tare mult, pensula Contour de la Real Techniques pe care am luat cu vreo 90 lei in loc de 139 lei.

Am fost si la Sephora pentru ca tocmai mi se terminase gelul de fata si tonicul si am ramas surprinsa sa nu primesc nici o reducere de Black Friday. Eu am fost pe 22.11.2015 si aveau reduceri doar la parfumuri si alea doar la 100 ml. Am fost un pic dezamagita pentru ca asteptam sa vad cu ce oferte vin ei :-(.

M-am mai uitat si la Melkior, pentru ca ador fardurile lor. Vezi aici  ce parere am despre aceste farduri de ochi. Din pacate iar am fost putin dezamagita pentru ca reducerea lor de Black Friday a fost la foarte putine produse (gen rujuri si oje).

Asadar mi-a placut www.makeupshop.ro , www.cupio.ro care chiar au avut reduceri faine si cam atat. In rest astept promotiile de sarbatori :).

Ahh si tocmai uitam sa va spun partea draguta :). DallesGO au avut oferta de Black Friday - 40% reducere la toate cursurile. Ghiciti cine s-a inscris la cursul de make-up incepatori? Da eu :). Cursul incepe pe 09.02.2016 si a costat 1500 lei in loc de 2500 lei. Cum se poate si mai bine de atat?

Strategia mea de Black Friday a fost urmatoarea:
- In primul rand am avut o lista cu produse de make-up pe care mi le doream
- Am cautat si am avut salvate link-urile site-urilor preferate
- Am cumparat intai online si apoi seara am mers prin magazine
- Am intrat pe site-uri la prima ora pentru ca mai tarziu se blocheaza
- Comandand printre primii am si primit produsele mai repede.

Ce parere aveti de strategia de Black Friday? Ce functioneaza la voi? Voi ce ati gasit fain de Black Friday? Ati avut produse pe care le-ati asteptat tot anul sa fie reduse?

xoxo