Saturday, September 26, 2015

Make-up in zbor

Pentru ca tocmai m-am întors dintr-o călătorie lunga lunga cu avionul, m-am gândit sa scriu despre machiajul în timpul zborului dar și despre articolele de machiaj pe care poți lua cu tine în bagajul de mana :).
Dacă vorbim despre machiajul în timpul călătoriei cu avionul, contează mult perioada pe care o vei petrece în avion (este un zbor scurt, mediu, lung?) și ce anume vei face când vei ajunge la destinație (te pregătești pentru o ședință,  vrei sa vizitezi sau doar sa te relaxezi).
Mie personal îmi place tare mult sa mă machiez, drept urmare ma machiez si in avion :). Daca urmeaza sa zbor o perioada lunga de timp (10 - 12 ore) ma dau cu o crema hidratanta si cu fond de ten pentru a-mi acoperi porii. Daca zbor o perioada mai mica (2-3 ore) atunci ma pot machia normal (nu imi lipseste eyelinerul - tusul de ochi, deoarece pur si simplu il ador :). Oricum am tot timpul servetele demachiante in bagajul de mana astfel incat sa pot corecta, sterge orice nu e la locul lui pe fata (asta daca ma ia somnul in timpul zborului). De ce prefer sa ma dau cu fond de ten si in cazul zborurilor lungi? Simplu, ca sa imi acopar porii si sa tin cat de cat fata sa nu sufere de la aerul din avion. Aerul din avion este destul de uscat si rece de multe ori si imi place sa imi feresc fata de efectele acestuia. Tot din cauza asta, mai nou, am o apa termala cu mine tot timpul pentru a ma hidrata din cand in cand. 

Si acum sa revenim la bagajul de mana si ce avem voie sa luam cu noi :)

Legislatia in vigoare ne spune ca avem voie sa luam cu noi in bagajul de mana lichide doar in recipiente pana la 100 ml, iar toate recipientele adunate sa nu depaseasca 1 litru. Aceste recipiente trebuiesc puse intr-o punga transparenta resigilabila si trebuie scoase din bagajul de mana la controlul de securitate. 

Acum ce se intampla cu make-up-ul si ce este considerat lichid? 
Produsele lichide de make up ar putea fi: creme, fond de ten (lichid sau crema), gel ochi, rimel, corector lichid. 

Eu am calatorit pana acum cu destule articole de machiaj la mine insa niciodata nu m-au pus cei de la securitatea aeroportului sa le scot din geanta de make-up si sa le pun in punga transparenta. Ultima data am calatorit cu 2 fonduri de ten crema, crema de fata, 2 rimeluri, corector crema, baza de machiaj, gel ochi. Deci este destul de ok sa le luati cu voi in bagajul de mana, fara sa va puna cineva sa le scoateti de acolo sau sa va puna sa le aruncati. Verificati totusi, inainte de a ajunge la controlul din aeroport, ca recipientele voastre nu depasesc mai mult de 100 ml. Iar daca aveti sampon, balsam, gel de dus sau alte astfel de obiecte, este bine sa le scoateti si sa le puneti in punga resigilabila pentru ca altfel va vor fi aruncate. Puteti merge si cu parfum la voi, daca sticla nu depaseste 100 ml. 

Pensulele de machiaj se pot lua cu incredere in bagajul de mana, deoarece nu reprezinta niciun pericol pentru nimeni :). 

Acestea fiind spuse, luati-va make-up-ul la voi si faceti-va superbe oriunde ati fi :).