Thursday, March 3, 2016

Ce cadouri are revista Elle in luna martie

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Astazi am zis sa va povestesc despre cadourile care vin cu revista Elle din luna martie. Ca sa fiu sincera eu m-am dus la un centru Inmedio doar pentru ca vroiam ceva de rontait insa cand am vazut revista si una din mostre am zis : Gata o iau :D.

Hai sa va povestesc despre fiecare mostra in parte:

Crema de fata Clarins  - Multi Active Jour. Vroiam de mult timp sa incerc aceasta crema, drept pentru care am luat revista imediat ce am vazut mostra. Pentru ca vreau sa vad cum se comporta pe tenul meu si daca contribuie tenului meu sau nu, ma bucur ca am gasit crema in varianta mini astfel incat sa nu dau banii pe ea si apoi sa vad ca nu e ceea ce imi trebuie.

Trei mostre de farduri de pleoape de la Sephora - una mata, una satinata si una sidefata. Culorile sunt tare frumoase. E de incercat pentru ca din ce am auzit pana acum fardurile Sephora nu rezista foarte bine pe pleoape (intradevar din ce am auzit problema asta o au doar paletele mari...nu stiu nimic de fardurile individuale). Pana acum cel in nuanta Tahitian Pearl imi place cel mai mult. Le voi incerca si voi reveni cu update :).

Mostra de parfum Alien de la Thierry Mugler. Stiu parfumul asta de mult timp. La mine nu functioneaza pentru ca mi se pare foarte puternic si mi se face rau. Personal, prefer parfumurile floral-fructate. Ce mi-a placut tare mult la mostra asta? Pai are un mecanism unde tragi in sus de mostra de dinauntru si apoi apesi pe mijlocul mostrei si se pulverizeaza parfumul. Nu stiu daca m-am facut inteleasa...sper ca da. E foarte tare ca poti doza cat parfum vrei sa iti dai si e si usor de dat, fata de clasicele mostre de parfum.

O mostra de crema de la Vichy - Liftactiv care este pentru ten mixt si gras. M-am bucurat foarte mult ca e fix pentru tenul meu. Am folosit-o de doua ori si imi place. Nu stiu sa spun daca este mai buna decat Vichy Idealia pe care o folosesc in prezent insa imi place :).

O mostra sampon de par Nivea pentru par uscat. Pe asta clar nu il voi folosi pentru ca parul meu are tendinte de ingrasare si sunt foarte putin sampoane care chiar ii priesc.

Un mini catalog cu produse de pe www.luxurygifts.ro. Au produse interesante. Poate voi comanda de la ei cand ma intorc din vacanta. Da ati citit bine...vacanta... la noapte plec in vacanta...ieeeeeeeiiii /wahaha.

Mai au un voucher Douglas de 25 lei. Deci daca vreti ceva de la Douglas, voucherul s-ar putea sa va fie de folos :).

Cam astea au fost mostrele pe care le-am primit la revista. Se pare ca m-am molipsit de la Lizoo care tot timpul cumpara reviste pentru a incerca produsele pe care le ofera. O idee foarte buna de altfel pentru ca asa stii ce vrei sa iti cumperi pe viitor si ce nu.

Fetelor, va pupacesc si va doresc in continuare o saptamana usoara. Voi reveni cu postari din vacanta :).

xoxo /bye