Friday, February 26, 2016

Make-up dupa sala si piscina

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Parca a trecut asa mult de cand nu am mai scris pe blog :-(. Vestea buna este ca ultimul articol a incheiat provocarea de 30 zile (care o sa aduca in urmatoarele zile un concurs pentru voi), vestea mai putin buna este ca am avut niste saptamani foarte naspa /omg care m-au facut sa nu am timp nici sa mai intru pe blog sa ma uit macar la comentarii sau altceva. Yeap crappy days /shock

Pentru ca tot e vineri, si azi se fac doua saptamani de cand nu am mai scris nimic, am zis sa revin repede cu ceva util care sa va ajute sa va organizati cat mai bine produsele de make-up pe care ati putea sa le luati cu voi daca mergeti la sala sau piscina si apoi la serviciu.

Faza faina este ca de saptamana trecuta am inceput sa merg dimineata la sala si piscina, lucru care m-a mai linistit un pic ce-i drept :D astfel ca..tadaaaa azi scriu pe blog despre asta :D Ieeeeeeeeeeeeeeeeeiiiii.

Pentru ca am foarte multe produse de make-up si pensule, imi tot pregateam bagajul dimineata si nu stiam ce sa pun ca sa nu iau nici foarte multe produse dar nici prea putine.

Ce produse am ajuns sa iau cu mine, vedeti mai jos :).

O sa puteti vedea si poze cu toate produsele folosite (nu le-am luat pe toate cu mine odata ci am jonglat cu fiecare in parte /blush

Produse de Make-up:

1. Fondul de ten - nu ar fi lipsit pentru nimic din lume din trusa, avand in vedere ca in ultima perioada tenul meu araat ca si cum sunt la pubertate /floor. Si nu...la pubertate nu am avut cosuri pe fata sau ditamai unicornul in frunte, deci nici macar asta cu pubertatea nu se aplica. Ritualul meu de curatare este acelasi insa ceva am facut eu de nu mai imi trec nebuniile astea de pe fata /no.

Am oscilat intre mai multe fonduri de ten saptamanile astea, pentru ca se pare ca in ultima perioada orice fond de ten as folosi, cumva reuseste ca prin minune sa dispara de pe fata pana seara (cu toate ca cica ar trebui sa reziste 12-16 ore) si imi luceste zona T ca luminitele din bradul de Craciun. Yeeeap my days....just magnific...NOT.




2. Anticearcanul - fetelor nu stiu despre voi, insa la mine anticearcanul este nelipsit. Pentru ca am venele de sub ochi destul de vizibile, trebuie sa le acopar tot timpul ca sa nu par din Familia Adams. Astfel ca il iau tot timpul cu mine. Preferatul meu din ultima perioada (nu am mai gasit nuanta mea de la NYX in Kendra) este cel de la Sephora care are acoperire mare. Este amazing :D.

Sursa: www.sephora.fr

3. Pudra translucenta - pentru a fixa atat fondul de ten cat si anticearcanul. Prima pudra din poza este MAC Studio Sculpt.



4. Blush - intotdeauna am blush-ul la mine pentru ca tenul meu are tendinta de a arata palid si in plus blush-ul intotdeauna da prospetime tenului. Am luat intr-o zi blush-ul crema de la ELF insa imi parea ca stau prea mult ca sa il uniformizez si sa il blenduiesc bine, fapt pt care il folosesc cand ma pregatesc acasa dimineata.

Sursa: www.beautygrail.com

5. Una dintre paletele Naked de la Urban Decay care au mai multe culori si le pot combina pe pleoape.

Sursa: www.look.co.uk


6. Optional - un creion de ochi maro.

Sursa: www.makeupandbeauty.com

7. Gloss -le folosesc pe cele de la The Balm pentru ca imi place ca imi hidrateaza foarte bine buzele si parca le dau si volum :).

Sursa: olivanddivyblog.com


8. Mascara - can't do without it :). Va povesteam intr-o postare mai veche ca am luat cutia Box of Beauty de la Douglas. Acolo am avut si acest mini mascara care imi place foarte mult - Collistar ARTdesign. Avand in vedere ca e bun si are si o dimensiune mica, il iau peste tot dupa mine :).

Sursa: www.lipglossbitch.se

Pensule:

In ceea ce priveste pensulele, inca nu am un set de pensule de travel (sunt mai micute, sunt in gentute speciale care nu le permite sa se strice in timpul calatoriilor)...insa urmeaza sa imi iau /wahaha.

Deci avand in vedere cele de mai sus incerc sa imi iau cat mai putine pensule.

1. Pensula de fond de ten (plata, kabuki) sau Beauty Blender-ul. Mie personal nu imi place sa imi aplic fondul de ten cu mana, deci pensula de fond de ten este un must. Beauty Blender-ul mi se pare cel mai practic pentru carat dupa mine toata ziua, deci optez pentru acesta cand merg la sala (sau cel putin asa am facut ultima data).

sursa: beginnersmakeup.wordpress.com

2. Pensula retractabila pentru pudra - aceasta pensula am comandat-o pe www.aoro.ro acum cateva saptamani si a costat vreo 15 lei. Este minunata. Se pastreaza fff bine, avand in vedere ca este retractabila si o folosesc atat pentru pudra cat si pentru aplicarea blush-ului. Tare nu? /sweat.

Sursa: www.aoro.ro

3. Pensula cu capete duble de la paletele Naked. Pentru ca nu am un pouch special pentru pensule ca sa le iau dupa mine fara sa le stric...si pentru ca tin tare tare la pensulicile mele dragi, pentru fard de ochi folosesc tot timpul pensula de la paleta Naked. De aia o si iau tot timpul dupa mine...din punctul asta de vedere este utila. Stiu ce veti spune..."dar spuneai intr-o alta postare ca nu iti plac pensulele de la truse"...ei bine nu sunt fanul lor numarul 1 dar isi fac treaba in astfel de situatii si nu mai trebuie sa ma gandesc cum fac si ce mai iau cu mine :).


Asta a fost postarea de astazi. Cam lunga ce-i drept insa eram de mult timp "ne vorbita" pe blog :)).

Voi ce luati cu voi cand mergeti la sala si trebuie sa iesiti in oras sau la serviciu dupa?

Va mai astept pe blog, mai ales ca in zilele urmatoare va urma un concurs /hmm. Deci stay tuned si sa aveti un sfarsit de saptamana ultra mega minunat :).

xoxo /bye