Monday, March 14, 2016

Curs de Make-Up - prima zi

Bună fetelor și bine v-am regasit /hihi

Am tot zis ca scriu postarea asta în weekend însă abia ce m-am acomodat cu vacanta și m-am gandit ca în loc de mic dejun sa scriu o postare pe Blog,  repejor repejor pana urc la ski.

Joia trecuta a fost prima zi de curs de Make-up. Nu știu dacă v-am spus pana acum însă de ziua mea am primit cadou cursul de Make-up Începători de la DallesGo.

Îmi place în primul rand pentru ca este în centru, aproape de universitate dar și atmosfera.
Cursul îl am cu Nick Barna care este foarte ok. La prima vedere pare atent la detalii, dar atmosfera este destul de ok. Se glumește mult. Colege de la curs sunt super dragute. Unele se machiază super frumos (au avut niște machiaje foarte frumoase), unele care nu au experiență însă sunt pregătite sa învețe.

Despre ce am vorbit în prima zi? Pai în mare parte ne-am prezentat și am vorbit un pic despre noi referitor la machiaj. Apoi Nick ne-a povestit despre pensule și ce ar trebui sa ne cumpărăm.  Din câte am înțeles pana acum la curs aveau și pensule însă pentru ca au fost binevoitori care le-au luat acasa, au decis ca fiecare sa vina cu pensulele lui.
Doar de la prima lecție și tot am aflat, din discuții,  ce făceam greșit pana acum cu privire la fond de ten, iluminator și altele.

Overall îmi place tare mult și mă bucur ca merg aici. Am impresia ca înveți destul de bine ce ai de învățat.

Asta am vrut sa va povestesc fetelor. Ideea e ca chiar dacă urmărești tutoriale si crezi ca știi,  sunt o gramada de lucruri pe care le înveți la curs.

Va pup și revin curând cu Make-up la ski /wahaha
xoxo /bye