Friday, February 12, 2016

Cum faci un ruj mat dintr-un ruj lucios

Buna fetelor si bine v-am  regasit /hihi

Cred ca de mult timp nu am mai asteptat weekend-ul ca acum. Stiti zilele alea crappy...sau cele mai de cacao zile? Ei bine asa zi am avut eu astazi /omg. Bine ca s-a terminat :).

Sursa: lovethispic.com


Pentru ca nu am inspiratie prea multa, sau orice alta stare, m-am gandit sa scriu repede o postare despre cum putem sa facem un ruj mat dintr-unul lucios. Cred ca sunt multe fete, ca mine, care au un ruj preferat care nu este mat, insa si-ar dori tare tare mult sa fie.

Vedeti mai jos pasii necesari pentru a va face un ruj mat:

Primul lucru pe care trebuie sa il facem inainte de ruj, este sa ne hidratam buzele cu un balsam de buze. Lasati balsamul de buze sa hidrateze buzele timp de 5 minute inainte de a aplica rujul. Daca aveti pielite pe buze, recomandarea mea este sa va faceti un scrub cu zahar si ulei de masline sau cu o periuta de dinti. Rujurile mate scot totul in evidenta, iar acele pielite inestetice se vor vedea imediat.

Folositi un creion de buze. Acest lucru va face ca rujul sa reziste mult mai mult si in acelasi timp va defini foarte frumos forma buzelor.

Si a venit si momentul rujului...exact...aplicati-l pe buze :). Daca ati aplicat prea mult ruj, stergeti surplusul cu un servetel.

Si acum magia :) : luati o pudra translucenta pe deget si tapotati usor buzele. Pudra va absorbi uleiul sau crema...ceea ce e in ruj de il face lucios :D. Puneti mai multa pudra (presati pudra cu degetele pe buze) si apoi cand simtiti ca s-a matifiat rujul puteti sa uniformizati cu buzele totul (cum faceti cand va dati cu ruj in mod normal). Puteti adauga cata pudra simtiti ca aveti nevoie pentru a matifia si a uniformiza rujul.

Si asta a fost tot :). Tare nu?  Mai ales ca rujurile mate sunt la moda acum.

In poza de mai jos, dupa cum vedeti, se poate folosi si fardul de obraz in loc de pudra translucenta. Daca alegeti varianta asta, asigurati-va ca fardul de obraz nu are culoarea diferita de ruj, pentru ca am impresia ca s-ar vedea super aiurea :D.

Sursa: thebeautydepartment.com


Gata fetelor, asta am avut de povestit azi. Sunt asa happy ca a inceput weekend-ul :). How does it get even better than this?

Va pup si va doresc un weekend asa cum  vreti voi sa fie :)

xoxo /bye