Thursday, August 27, 2015

Un prim articol

Primul meu articol din blog. Wow :). Cum se poate si mai bine de atat?

As vrea sa incep acest prim articol cu motivul pentru care am facut blog-ul: mi-a placut dintotdeauna sa ma aranjez si sa ma machiez, insa am avut tot timpul informatii lipsa (am aflat abia acum la 30 ani unele informatii esentiale de ingrijire a tenului) pe care a trebuit sa le caut singura pe site-uri, canale youtube, carti si prin tot felul de locuri. Si pentru ca stiu ca sunt destule persoane ca mine, m-am gandit sa dau mai departe informatiile pe care le-am aflat si pe care le caut in mod continuu despre make-up, ingrijire si produse.


Asa ca, daca sunteti interesate de acest domeniu, daca va place sa va aranjati si credeti ca acest blog va contribui vietii voastre, va astept in continuare cu sfaturi, pareri si idei :).

Chin-Chin si revin cu urmatorul articol despre: Ingrijirea tenului in functie de tipul acestuia.