Tuesday, January 26, 2016

Review Too Faced - Better Than Sex Mascara

Buna fetelor si bine v-am regasit :)

Astazi vreau sa va vorbesc despre unul dintre rimelurile mele preferate Too Faced - Better Than Sex Mascara. Nu ma hotarasc daca sa detronez Diorshow Mascara de pe locul I insa cred ca le-as pozitiona pe amandoua pe acelasi loc.

Imi primul rand imi place tare mult ambalajul :). Este roz si este metalic. E chiar fun daca stau sa ma gandesc. In al doilea rand imi place tare mult peria si cum separa fiecare geana. Il folosesc in fiecare zi mai nou si da un aspect placut si nu incarca foarte mult genele :).

Sursa: https://www.toofaced.com/


  • Ce spun ei (am tradus de pe site-ul lor): Luati acasa rimelul Better Than Sex si toate dorintele voastre pentru gene luxuriante si incredibil de intense, vor fi indeplinite. O singura aplicare a formulei noastre cu colagen si atingerea speciala e pensulei noastre, va va face sa vreti mai mult. Un singur strat si genele sunt pline, definite si intinse la lungimi de necrezut. Doua straturi aplicate si genele vor avea lungimi de necrezut si dramatism. Trei straturi si vei crede in magie.

  • Imi place ca
    • Defineste foarte bine genele
    • Lungeste foarte mult genele
    • Nu incarca genele
    • Separa fiecare geana
    • Aplicat in mai multe straturi da efect de gene false
    • Nu se intinde peste tot de-a lungul zilei (stiti momentele alea enervante cand vezi bobite de rimel in zona de sub ochi)
  • Nu imi place:
    • Nu exista asa ceva :). Nici nu se pune problema :)
Rimelul il gasiti in magazinele Sephora si costa 109 lei. Daca vreti sa il incercati, stiu ca la Sephora aveau si tuburi mai mici care costau 45 lei. Vedeti daca va place si functioneaza pentru voi :).

Voi ce rimeluri ati mai folosit care sunt wow si care dau efect de gene false? Ce imi mai recomandati? 

Pana data viitoare astept parerile voastre mai jos si va rog daca mai aveti idei despre ceva dati-mi de stire sa pun pe blog. Totodata daca vreti sa testez ceva si sa fac review anuntati-ma intr-un comentariu la aceasta postare :).

xoxo