Thursday, January 28, 2016

Ce fac cand cumpar un fond de ten cu o nuanta prea inchisa?

Buna fetelor si bine v-am regasit /hihi

Astazi ma gandeam la ce sa va mai scriu, ce sa mai postez si ideea a venit :). Ce fac cand cumpar un fond de ten cu o nuanta prea inchisa? Sunt sigura ca nimanui nu i se intampla asta, dar daca ipotetic (cum mi s-a intamplat mie hihihi) s-ar intampla, ce pot sa fac?

Povestea ipotetica incepe cu mine (eu cu fetisurile mele...ca sa stiti de ele cand mai scriu pe viitor, acestea sunt: pensulele, fondurile de ten si fardurile de ochi, si cat scriam asta mi-a venit si de iluminatoare si de blushuri hmmmm....e clar...adictie se cheama). Crazy make-up lady o sa ma strige lumea de acum  :)).

Deci ne intoarcem la povestea ipotetica, care e chiar adevarata si s-a intamplat chiar astazi. Acum cateva zile, prietena mea minunata Lizoo, ne anunta ca face comanda pe www.1001cosmetice.ro si daca vrem ceva sa-i spunem. Eu ce credeti ca am facut? I-am zis ca ii multumesc si ca nu vreau sa comand nimic. NOT =)). Pentru ca vroiam sa mai testez niste fonduri de ten mi-am comandat doua - unul de la Rimmel London - Perfect Match si altul de la Maybelline - Superstay better skin. Am facut eu repede niste calcule matematice ca daca sunt nuantele Nude si Light Beige ar trebui sa mi se potriveasca foarte bine (sper sa nu le iau prea deschise...asta era problema mea)...din astea asa de fete freak control care cred ca s-au prins de combinatie :)). Produsele nu au costat mult, 58 lei amandoua...m-am gandit ca rau nu are ce sa fie.

Varianta pe care nu am luat-o in calcul...de fapt...se auzea o voce inceata in capul meu care spunea dar daca sunt prea inchise ce fac? dar i-am zis repede "taci fufa" si am mers mai departe :D. Astazi am primit produsele plina de bucurie si incantare...pana le-am testat un pic pe mana. Nici nu erau mai inchise la culoare =)).

Asa ca acum am doua fonduri de ten care sunt mai inchise la culoare... si pentru ca nu vreau sa par ca domnisoarele care vor sa fie bronzate si isi dau cu fond de ten mai inchis si gatul si-l lasa alb...Yeap...it's not gonna happened /wahaha, cu toate ca ar putea fi o optiune de asa NU, totusi hai sa luam si alte variante in calcul cu ce as putea face cu aceste doua minunatii.

Prima varianta ar fi sa le vand, dar mi se pare complicat procesul, sa pun anunt, sa ma intalnesc cu fete sau sa le trimit prin posta. Pare greu tare.

A doua varianta ar fi sa le ofer cadou prietenelor care au un ton mai inchis decat mine la piele. Dar ce te faci ca trebuie sa le verifici sa vezi ce subton au, ce tip de ten au...si daca li se potriveste.

O alta varianta ar fi sa le combin cu un fond de ten destul de deschis la culoare si sa ajung la tonul pielii mele.

Inca o varianta la care m-am gandit ar fi sa le folosesc dupa ce ma bronzez. Cateva luni rezista ele daca au fost deschise si le pot folosi prin aprilie sau mai daca merg pe meleaguri straine cu soare si apa calda :D.

O alta varianta fun pe care am si testat-o astazi este sa le folosesc pentru contouring. Arata bine pe piele, pot sa si folosesc produsul si fac si un contouring usor de zi.


Hmmm ma intreb ce altceva as mai putea face cu ele? Voi ce parere aveti? Voi ce faceti in situatia ipotetica bineinteles :) in care ati luat un fond de ten mai inchis decat nuanta tenului vostru?

Lasati ideile voastre intr-un comentariu mai jos.

Va pup fetelor /bye,

xoxo